Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447288
 
Evaluation:
Published: 18.04.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    5
1.3.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma juridiskais pamatojums    7
2.  Produkta raksturojums    8
2.1.  Preces apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    9
2.3.  Kvalitātes kontroles pasākumi    10
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus raksturojums un iespējas    11
3.2.  Konkurence    11
3.3.  Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori    12
3.4.  Mērķatirgus    12
3.5.  SVID analīze    13
4.  Mārketinga plāns    15
5.  Uzņēmuma darbība    17
5.1.  Ražošanas ēkas, iekārtas, inventārs    17
5.2.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    17
6.  Riska faktoru analīze    20
7.  Finanšu plāns    21
8.  Rezultātu novērtējums    26
  Izmantotās literatūras saraksts    27
  Pielikumi    28
Extract

3.3. Komercdarbības rezultātus ietekmējošie faktori
Komercdarbības rezultātus spēj ietekmēt dažādi faktori, kā piemēram, ekonomiskās krīzes, lejupslīdes un kāpumi, darbaspēka pieejamība, u.c. Šos faktorus ir iespējams prognozēt un censties novērst to ietekmi uz komercdarbību un uzņēmumu.
Manuprāt, uzņēmuma produkcijas pārdošanas apjoms būs pietiekami liels, lai uzņēmums spētu gūt peļņu, kā arī pilnībā nosegt ar kredītiestādēm izveidotās saistības. It īpaši tādēļ, ka uzņēmuma ražotā produkcija būs nebijusi, kvalitatīva, atbilstoša pieprasījumam un mērķtirgus vēlmēm.

3.4. Mērķtirgus
• Kas pirks produktu: produktu patērētāju mērķa grupa būtu visu vecumu cilvēki, tomēr vairāk pieprasījums būs tieši no sievietēm un jauniešiem;
• Kāpēc viņi to pirks: jo produkts būs kvalitatīvs, būs plašs preču sortiments, plaša reklāma, kā arī spilgts, viegli pamanāms dizains. Kā arī svarīgs faktors ir arī tas, ka produktam būs patērētājiem patīkama cena;
• Cik pirks(apjoms): atkarīgs no pieprasījuma un saražotās produkcijas daudzuma. Iespējams, ka viens potenciālais pircējs (no mērķtirgus vides) produktu iegādāsies vismaz 2 reizes, taču iespējams arī daudz vairāk;
• Kad pirks: kad produkti būs klientu interešu lokā un tad, kad klienti būs maksimāli apmierināti ar kvalitāti.
• Par kādām cenām: par atbilstošām cenām, kuras var atļauties katrs vidusmēra Latvijas Valsts iedzīvotājs. Cena, atkarībā no produkta tilpuma, iepakojuma un funkcijas, būs aptuveni no 4 Ls- 10 Ls.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register