Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:981571
 
Evaluation:
Published: 06.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Reklāma kā komunikācijas veids
Slaveni amerikāņu reklāmas psiholoģijas jomas speciālisti uzskata, ka reklāma ir viena no masu komunikācijas formām, kas nodod dažāda veida mārketinga informāciju, kas vērsta uz sapratnes panākšanu tirgū pārdevēju un pircēju starpā. Reklāma ne tikai informē par produkciju, tā vienlaikus arī transformē to kādā tēlā, kas pircēja apziņā kļūst neatdalāms no faktiskās informācijas par reklamējamās preces īpašībām.

19. un 20. gadsimtu mijā bija izplatīts vienvirziena modelis - reklāmdevējs – patērētājs, kurā tika akcentēta tikai reklāmdevēja ietekme uz patērētāju. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register