Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
0,99
You save:
0,16 (16%)
Discounted price*:
0,83
Purchase
Add to Wish List
ID number:812350
Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.
2.Nežēlība , kas sastopama daudzos raidījumos , būs par iemeslu tam , lai bērni izaugtu agresīvi , nežēlīgi .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,80 €
Work pack Nr. 1111249
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācijas līdzekļi)”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/812350

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register