Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:391755
 
Evaluation:
Published: 31.01.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  Mārketinga funkcijas un to īstenošana uzņēmumā    7
1.1.  Mārketinga pasākumu komplekss    9
1.2.  Tirgus segmentēšana un konkurences situācijas novērtēšana    21
2.  Attālinātie norēķini kā bankas pakalpojumu veids    25
2.1.  Attālināto norēķinu būtība un veidi    25
2.2.  Problēmas attālināto norēķinu sniegšanā un šī pakalpojuma attīstības iespējas Latvijā    35
3.  A/S „Hansabanka” kā attālināto norēķinu piedāvātāja    42
3.1.  Tirgus segmentēšana AS „Hansabanka” darbībā    43
3.2.  A/S „Hansabankas” internetbankas pakalpojuma konkurētspējas pētīšana    45
3.2.1.  Latvijas trīs internetbanku salīdzinājums    46
3.2.2.  Internetbanku pakalpojumu salīdzinājuma apkopojums    50
3.3.  Cenu veidošana un pakalpojumu virzīšana A/S „Hansabankā”    53
4.  A/S „Hansabankas” klientu aptaujā iegūtie rezultāti un to analīze    64
  Secinājumi un priekšlikumi    74
  Izmantotās literatūras saraksts    77
  Pielikums    78
Extract

Mūsdienās labklājības līmenis ir lielā mērā atkarīgs no banku darbības. Cilvēku dzīve ik dienu ir saistīta ar bankām, it sevišķi, uzņēmējiem jeb biznesa cilvēkiem. Piemēram, studentiem ar bankas palīdzību tiek maksātas stipendijas, strādājošiem izmaksā algas, tiek piedāvāti līzinga pakalpojumi kādas preces iegādei, ir iespēja ieguldīt naudu bankās uz depozītnoguldījumu, kā arī tiek veiktas daudz citas operācijas ar banku starpniecību. Bez banku iejaukšanās uzņēmējdarbībā daudzi uzņēmumi nemaz nevarētu pastāvēt – tiem ir vajadzīgi apgrozāmie līdzekļi, kā arī uzņēmējdarbības uzsākšanai bankā parasti tiek ņemts kredīts.
Latvijā pastāv vairākas bankas („Hansabanka”, „SEB Unibanka”, „NORD/LB” un citas), tāpēc katrai bankai ir jāizdomā sevišķs mārketinga paņēmiens kā piesaistīt jaunus un noturēt jau esošus klientus, tāpēc mārketinga pasākumi veido ar vien ievērojamāku daļu no bankas kopējām izmaksām, kas pamatā izskaidrojams ar konkurences saasināšanos. Parasti bankas ļoti aktīvi veic reklāmas kampaņas, kuras informē potenciālo klientu par piedāvātajiem pakalpojumiem, kā arī bankas bieži sponsorē dažādus sporta, kultūras pasākumus. Tā rezultātā, bankas savus pakalpojumus cenšas padarīt pēc iespējas pieejamākus, piemēram, iegādājoties jaunu automašīnu, tās īpašniekam vairs nav nepieciešams doties uz kādu no bankām, lai noslēgtu līgumu par līzinga pakalpojumiem, jo šos pakalpojumus var saņemt turpat autosalonā.
Bankas lielu nozīmi piešķir tieši apkalpošanai, jo no tā lielā mērā būs atkarīga klienta izvēle nākotnē. Bankas darbinieks ir persona, kam klients uzticas un gaida padomu, un uz kuru viņš var paļauties. Tāpēc bankas darbiniekam ir jānodibina attiecības ar klientu uz ilgāku laiku, kuras rezultātā banka iegūs daudz vairāk nekā, ja klientam tiks piedāvāts pakalpojums (prece), kura tam nemaz nav vajadzīga. Tādēļ bankās notiek darbinieku apmācības, pirms viņš reāli sāk strādāt.
Šajā darbā sīkāk tiks izskatīti bankas attālinātie norēķini, tie ir, internetbanka, automātiskā rēķinu apmaksa, mobilā banka, telefonbanka un bankomāti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register