Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
21,48 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:396926
 
Evaluation:
Published: 31.08.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 75 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Apzīmējumu saraksts    6
  Ievads    7
1.  INOVĀCIJAS IZAICINĀJUMS    9
1.1.  Inovācijas definīcija un process    9
2.  ŠĶELTNIECISKĀS INOVĀCIJAS    17
2.1.  Šķeltnieciskās inovācijas teorija    17
2.2.  Šķeltnieciskās inovācijas modelis    20
2.3.  Šķeltnieciskās inovācijas teorijas attīstība    26
2.4.  Šķeltnieciskās inovācijas kritika un komentāri    29
3.  BIZNESA MODEĻA UN INOVATĪVA BIZNESA MODEĻA JĒDZIENS    33
3.1.  Biznesa modeļu jēdziena definīcija    34
3.2.  Biznesa modeļa elementi un inovatīva biznesa modelis    37
4.  ŠĶELTNIECISKĀS INOVĀCIJAS ANALĪZE    42
4.1.  Ekspertu intervijas    42
5.  SAVSTARPĒJO AIZDEVUMU PLATFORMAS    47
5.1.  Savstarpējo aizdevumu platformu raksturojums un statistiskie dati    47
5.1.1.  Savstarpējo aizdevumu platformas Latvijā    56
5.2.  Latvijas savstarpējo aizdevumu platformu analīze: Šķeltnieciska inovācija    60
5.2.1.  Pirmā pazīme    62
5.2.2.  Otrā pazīme    64
5.2.3.  Trešā pazīme    67
5.2.4.  Ceturtā pazīme    70
5.2.5.  Piektā pazīme    73
5.2.6.  Sestā pazīme    76
5.2.7.  Septītā pazīme    77
5.3.  Latvijas P2P aizdevumu platformu nākotnes attīstības scenāriji    79
5.3.1.  Scenārijs Nr.1    80
5.3.2.  Scenārijs Nr.2    82
5.3.3.  Scenārijs Nr.3    85
  Secinājumi    87
  Priekšlikumi    90
  Izmantotā literatūra un avoti    92
  Pielikumi    99
Extract

SECINĀJUMI

Teorētiskās informācijas apkopošanas un izpētes rezultātā darba autore izdara šādus sekojošus secinājumus:
1. Neskatoties uz to, ka jēdziens “inovācija” tiek plaši lietots, tā patiesā būtība un skaidrojums bieži tiek vispārināts un attiecināts uz jebkuru jauninājumu. Šāda jēdziena vispārināšana limitē iespējas objektīvi atšķirt inovāciju no ne-inovācijas.
2. Teorijā tiek piedāvātas dažādas inovācijas klasifikācijas, taču visbiežāk tiek piedāvāti četri inovācijas veidi: produktu, procesu, marketinga un organizatoriska. Uzņēmumiem svarīgākais uzdevums ir noteikt, kurš no inovācijas veidiem ir noteicošais biznesa turpmākā izaugsmē.
3. Inovācijai ir būtiska nozīme tirgus daļas, peļņas, izaugsmes un kompānijas turpmākā attīstībā. Tieši inovācijas stratēģija tiek uzskatīta par vienu no galvenajiem korporatīvās stratēģijas elementiem, jo tā palīdz noteikt kur, kad un kādas inovācijas ir nepieciešamas biznesa izaugsmei.
4. Visbiežāk stabilas kompānijas koncentrējas uz ilgtspējīgām inovācijām, proti, attīstīt un uzlabot jau esošus produktus vai pakalpojumus. Taču, kā rāda prakse, šāda inovācijas stratēģija rada labvēlīgu vidi radikālām vai šķeltnieciskām inovācijām, kas netraucēti spēj pievienoties tirgum un piedāvāt inovatīvus produktus.
5. Analizējot galvenos iemeslus, kāpēc tik bieži stabilas un konkurētspējīgas kompānijas nokavē jaunas inovācijas plūsmas un zaudē savu vietu tirgū, vadības zinības profesors Kristensens formulēja galveno iemeslu šādam iznākumam – šķeltnieciskās inovācijas.
6. Iepazīstoties ar Kristensena publicētajiem darbiem un citu akadēmiķu pētījumiem, autore secina, ka šķeltniecisku inovāciju raksturo kā procesu, kurā mazāks uzņēmums ar limitētiem resursiem spēj veiksmīgi konkurēt ar nozares līderiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1367281
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register