Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:500728
 
Evaluation:
Published: 19.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

„Mūsu misija ir pastāvīgi nodrošināt uzņēmuma vērtības pieaugumu. Iedziļinoties savu klientu vajadzībās, mēs spējam tiem piedāvāt visatbilstošākos finansiālos risinājumus, tādējādi taupot klientu laiku un uzlabojot viņu ikdienu. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu darbinieku augstā motivācija garantē vislabāko uzņēmuma darbības rezultātu.”
Šāds misijas formulējums tiek piedāvāts Hansabankas 2005,gada pārskatā. Šajā gadījumā ir ļoti svarīgi to precīzi formulēt, jo klienti var apskatīt šo pārskatu un tas ir pirmais, kas „iekrīt acīs”. Ja misija ir formulēta nepareizi, tad tas var samazināt bankas izredzes piesaistīt jaunus klientus.
Uzņēmuma misijas formulēšana ir sākumpunkts stratēģijas plānošanā. Misija ir uzņēmuma pastāvēšanas vispārējs mērķis, kas atspoguļo tā esamības jēgu. Misiju ir iespējams formulēt pēc Freda Deivida (Fred R.David) ieteiktās struktūras, kurā ietilpst 9 galvenās sastāvdaļas.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1183963
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register