Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:503985
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Bankas vispārīgs raksturojums, bankas vieta finanšu tirgū    6
1.1.  Bankas vispārīgs raksturojums    6
1.2.  Latvijas Krājbankas vēsture    6
1.3.  Krājbankas vieta finanšu tirgū    7
2.  Bankas organizatoriskā struktūra    10
2.1.  Bankas struktūra    10
2.2.  Bankas struktūrvienības un to funkcijas    11
2.3.  Mārketinga nodaļas funkcijas    12
2.4.  Mārketinga aktivitātes    12
3.  Dokumenti bankā    15
3.1.  Dokumentu veidi    15
3.2.  Arhīva darbs    15
4.  Tehniskais nodrošinājums bankā    17
4.1.  Piegādātāji un starpnieki    17
4.2.  Datorprogrammas bankā    17
4.3.  Bankas iekšējais tikls    18
5.  Bankas pašu kapitāls    19
6.  Bankas pārskata gada grāmatvedības finanšu pārskats, tā vērtējums    20
6.1.  Bilance    20
6.2.  Peļņas un zaudējuma aprēķina struktūra    20
6.3.  Naudas plūsmas pārskats    21
7.  Noguldījumu    23
7.1.  Noguldījuma veidi    23
8.  Bankas kredītpolitika    24
8.1.  Kredītpolitika    24
8.2.  Kredītu veidi    24
8.3.  Bankas kredītdaļa    28
8.4.  Kredīta darījumu veikšanas vispārējās procedūras    28
8.5.  Klienta maksātspējas novērtēšanas metodes    28
8.6.  Uzraudzības procesi    29
8.7.  Faktorings    30
8.8.  Ieņēmumi no kredītoperācijām    30
8.9.  Uzkrājumi nedrošiem kredītiem    30
9.  Līzinga operācijas    32
10.  Hipotekārā kredītsistēma Latvijā    35
11.  Valūtas un naudas operācijas    36
11.1  Valūtas operācijas    36
11.2.  Valūtas operācijas veidi    36
12.  Operācijas ar vērtspapīriem, bankas investīciju produkti    39
12.1.  Operācijas ar vērtspapīriem    39
12.2.  Investīciju fondi    39
13.  Krājbankas korespondējošās attiecības    41
13.1.  Korespondējošās bankas    41
13.2.  Nostro konts Latvijas Bankā    42
13.3.  Operācijas ar Nostro kontiem    42
13.4.  Operācijas ar Vostro kontiem    43
13.5.  Norēķinu dokumenti    43
14.  Operācijas ar skaidro naudu bankā    45
14.1.  Operācija ar skaidro naudu    45
15.  Dokumentārie norēķini starptautiskajā tirdzniecībā    46
15.1.  Akreditīvs    46
15.2.  Dokumentu Inkaso    47
15.3.  Garantijas    47
16.  Norēķini ar maksājumu kartēm (debetkartēm, kredītkartēm) un čekiem    49
16.1.  Norēķinu kartes    49
16.2.  Operācijas ar čekiem    50
17.  E – komercija bankā    51
18.  Citi pakalpojumi    53
18.1.  Individuālie seifi    53
18.2.  Apdrošināšanas pakalpojumi    53
  Izmantotās literatūras . un avotu saraksts    56
Extract

Ievads
Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kas sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un ārzemēs.
Prakses mērķis bija praksē pielietot teorētiskās zināšanas, kas tika iegūtas mācību procesā, ka arī sekmēt teorētisko zināšanu, profesionālo prasmju un iemaņu nostiprināšanu un attīstību. Un galu galā izstrādāt prakses pārskatu, pamatojoties uz prakses laikā iegūto informāciju.
Prakses uzdevumi tiek noteikti izglītības iestādes apstiprinātās prakšu programmās. Darba autorei bija jāparāda patstāvību, sagatavotību, zināšanas un iemaņas, godīgi pildot savus pienākumus.
Darba autore izgāja praksi bankā, kuru nosaukums ir Latvijas Krājbankas, klientu apkalpošanas centrs- RZ12. Uzņēmuma juridiskā adrese ir ,Stūrmaņu ielā, 32 Rīga, Latvija, LV-1016. Prakses periods ietver laiku no 15.12.2010 līdz 15.02.2011
Latvijas Krajbanka darbinieki ar prieku sniegs konsultācijas un palīdzēs atrast racionālāko risinājumu, kā veikt konkrēto darījumu fiziskajām un juridiskajām personām. Autores galvenie pienākumi bija klientu apkalpošanas centra arhīva dokumentu strukturēšana un klientu kontu lietu revīzijas veikšana.
Prakses laikā bija iespēja ne tikai pildīt lietveža palīga pienākumus, bet arī iepazīties ar prakses vietas darba organizāciju, struktūru, to darbības virzieniem, kas bija nepieciešams prakses pārskata izstrādāšanai. Prakses laikā bija iespēja novērot un iegūt pirmo pieredzi, kā strādā kontu menedžeris, kas apkalpo klientus, kādas datorprogrammas tiek izmantotas un c.
Prakses pārskatā pētāmo finanšu pārskatu periods tika izvēlēts pamatojoties uz pieejamiem finanšu pārskatiem, kuri tika uzskatīti darbā un pielikumos.
Prakses atskaites uzbūve veidota saskaņā ar prakses III programmu un ietver 18 nodaļas, kā arī pielikumus.

1. Bankas vispārīgs raksturojums, bankas vieta finanšu tirgū
1.1. Bankas vispārīgs raksturojums
A/s Latvijas Krājbanka var pamatoti sevi dēvēt par vecāko komercbanku Latvijā. Tās darbība aizsākusies jau 1924. gadā, pirmās Latvijas brīvvalsts laikā. Latvijas Krājbanka ir universālā tīkla komercbanka, kura sniedz kvalitatīvus, uz modernām tehnoloģijām balstītus pakalpojumus uzņēmumiem un privātpersonām Latvijā un NVS valstu tirgos.
Latvijas Krājbanka ir viena no lielākajiem banku pakalpojumu sniedzējiem privātpersonām Latvijā. Krājbankā tiek apkalpoti vairāk nekā 91% visu privatizācijas sertifikātu kontu Latvijā. Banka piedāvā privātpersonu un korporatīvo klientu kreditēšanu. Krājbankas darbība ir vērsta arī uz korporatīvo klientu piesaistīšanu, piedāvājot viņiem šodienas un nākotnes prasībām atbilstošus bankas pakalpojumus.

1.2. Latvijas Krājbankas vēsture
1919. gada 1. aprīlī Latvijas Pagaidu valdība izdeva noteikumus par Latvijas Valsts krājkases dibināšanu. Tā ir tieša Latvijas Valsts bankas priekštece. Tomēr to var uzskatīta arī par vēlākās Pasta krājkases priekšteci, jo tai bija aģentūras pie pasta un telegrāfa iestādēm un tā veica funkcijas, kas vēlāk bija raksturīgas Pasta krājkasei.
Pasta krājkasei bija divas galvenās funkcijas – norēķinu kārtošana starp saimnieciskajām iestādēm un noguldījumu piesaistīšana. Pirmkārt, tā orientējās uz mazturīgo aprindu noguldījumiem, tā veica arī periodisko maksājumu operācijas. Pasta krājkase pārdeva iedzīvotājiem arī vērtspapīrus, bet 1937. gadā uzņēmās Valsts apdrošināšanas uzņēmuma dzīvības apdrošināšanas aģentūras pienākumus. Uzreiz pēc Latvijas okupācijas 1940. gadā Pasta krājkase tika reorganizēta.
Laika posmā no 1954-1964 paplašinājās krājkasu sniegto pakalpojumu klāsts.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register