Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115419
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  KOPSAVILKUMS    4
1.  Uzņēmuma raksturojums    5
2.  Uzņēmuma organizatoriskais raksturojums    5
3.  Pakalpojuma raksturojums    6
4.  Mediju tirgus raksturojums un analīze    7
5.  Mārketinga plāni un aktivitātes    9
6.  Uzņēmējdarbības draudi un to mazināšanas iespējas    10
7.  Darba resursu piesaistes un noslodzes plāns    13
8.  Materiālo resursu plānošana    13
9.  Naudas plūsmas plāns    15
10.  Peļņas vai zaudējuma plāns    16
11.  Bezzaudējuma punkta aprēķins    17
12.  Uzņēmuma bilance    19
13.  Finanšu rādītāju analīze    20
13.1.  Rentabilitātes analīze    20
13.2.  Likviditātes rādītāji    22
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    24
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    25
Extract

IEVADS
Studiju darbā plānošanā apskatīts uzņēmums „Reklāmas aģentūra Santa”. Uzņēmums nodarbojas ar reklāmas laukumu tirdzniecību SIA „Žurnāls Santa” žurnālos. Sākoties ekonomikas recesijai pasaulē un Latvijā, mediju tirgus tika satricinās un strauji zaudēja iepriekšējo gadu sasniegtos ienākuma apjomus. Ienākumu apjomu krišanās, klientu zaudēšana ir problēma ar ko šobrīd sastopas daudzi Latvija uzņēmumi. Lai situāciju vērstu par labu, uzņēmumiem jāveic pārmaiņas, jāveic plānošana dažādās uzņēmējdarbības sfērās. Jāmeklē iespējas mainīt izmaksu sadaļu, paaugstināt darba ražīgumu. Vadībai stingrāk jākontrolē procesi uzņēmumā, jānāk klajā ar inovatīvām idejām.
Darbā tiks analizēts vienu no variantiem, kā mēģināt saglabāt un pat paaugstināt uzņēmuma ienākumus.
Darba mērķis izveidot plānu, kurš uzskatāmi ļautu atspoguļot, darbaspēka resursu optimizācijas iespējas, lai saglabātu vai paaugstinātu esošos ieņēmumus.
Plāns tiks veidots, lai noskaidrotu, kādus pasākumus uzņēmuma vadītājam vajadzētu veikt un kādi līdzekļi nepieciešami, lai sasniegtu nosprausto mērķi.
Veicamie uzdevumi:
1. uzņēmuma pamatdarbības apskats,
2. darbinieku pienākumu pētīšana un to optimizācija.
3. uzņēmējdarbības nozares pētīšana.
4. uzņēmuma mikro un makro vides risku analīze.
5. plānošanas procesā nepieciešamo resursu piesaistīšana, darba grafika plāna izstrāde.
6. finanšu datu analīze.

Apskatītais laika periods darbā - 2007. līdz 2009. gada pirmais pusgads.
Izstrādājot darbu plānošanā, pieņemtie rādītāji pēc iespējas tuvāki reāliem skaitļiem. Darbā tiks kritiski izvērtēti ekonomiskās vides, uzņēmējdarbības, darba resursu faktoru ietekmi. Naudas plūsmas plānā tiks ņemti vērā šie faktorus. Studiju darba galvenais mērķis ir secināt, vai pēc plāna izstrādāšanas, to vajadzētu realizēt dzīvē.
Lai uzrakstītu studiju darbu tiks izmantotas mācību grāmatas, interneta avoti un uzņēmuma iekšējā informācija.
Izstrādājot studiju darbu bija jāsaskaras ar teksta apjoma ierobežojumiem, tādēļ netiks apskatīt un analizēti aģentūras finanšu rādītāji pagātnes periodā. Tomēr, apskatītais finansu periods, ļauj secināt projekta realizēšanas lietderību. Nav iekļauti ieņēmumi un izmaksas interneta mājas lapas www.mansmazais.lv uzturēšanai.
Uzņēmuma darbības rādītāju atspoguļošanai tika izmantotas deduktīvā, salīdzinošā, socioloģiskā, faktoru analīzes, matemātiskās, ekonomiskās, grafiskās un vēsturiskās metodes

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1231206
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register