Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:133381
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.07.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

Katru preču ražotāju interesē, ka pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanas rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū, jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
Senāk, kad tirgus bija samērā vāji attīstīts, pārdevējs varēja prognozēt pircēju rīcību, pamatojoties uz savu ikdienas pieredzi. Līdz ar uzņēmumu skaita palielināšanos un specifisku tirgu rašanos, svarīgu lēmumu pieņemšana vairs nebija atkarīga no tiešajiem kontaktiem ar pircējiem. Pieaugusi pircēju rīcības izpētes nozīme.
Sakarā ar to, pirms vairāk nekā 30 gadiem sociālas uzvedības zinātnē tika iedibināts jauns virziens – patērētāju uzvedība.
Patērētāju uzvedība ir lietišķa teorētiski praktiska zinātne, kuras uzdevumi ir šādi:
• pētīt patērētāju uzvedību un lēmumu noturības psiholoģisko mehānismu;
• pētīt patērētāju rīcības aktivizāciju;
• pētīt iespējamās izmaiņas uzvedībā.
Kā katrai citai zinātnei patērētāju uzvedībai ir savs izpētes priekšmets:
• patērētāju psiholoģiskās ietekmēšanas mehānisms;
• tā funkcionēšanas mērķtiecīga vadīšana un regulēšana;
• lēmumu un stratēģijas humānās virzības saglabāšana.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1230810
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register