Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:154298
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.03.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Pārdot preces var gan mazumtirdzniecībā, gan vairumtirdzniecībā. Arī no mārketinga viedokļa tiek apskatīti sadales kanāli, pa kuriem prece nonāk līdz gala lietotājam, tāpēc pārdošanas vadība ir arī saistīta ar loģistiku. Arī darījumi, kuri tiek vekti biržās, tiek apskatīti tēmā par pārdošanas vadību.
Komercija(tirdzniecība) – savstārpēja vērtību apmaiņa nolūkā gūt peļņu
Pastāv 4 tirdzniecības veidi:
1) Mazumtirdzniecība
2) Vairumtridzniecība
3) Starpniecība
4) Biržu tirdzniecība
Starpnieki ir fiziskas vai juridiskas personas, kas pārstāv ražotāja vai patērētāja intereses un darbojas viņu vārdā un pašas nav ne ražotāji, ne patērētāji un iedalās komercaģentos un mākleros

Loģistiku iedala 4 sadales kanālu līmeņos:
Nulles līmeņa kanāls – ražotājs preces realizē tieši patērētājam bez starpniekiem
Vienlīmeņa kanāls – šajā līmenī ir tikai viens starpnieks. Patērētāju tirgū tas ir mazumtirgotājs un biznesa tirgū tas ir aģents vai brokeris
Divlīmeņu kanāls -šjā līmeni ir divi starpnieki – vairumtirgotājs un mazumtirgotājs
Trīslīmeņu kanāls -trīs starpnieki (pievienojas mazie vairumtirgotāji).

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register