Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:191848
 
Evaluation:
Published: 09.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tirgus situāciju analīze    3
1.1.  Iekšējās un ārējās vides analīze    3
1.1.1.  Stiprās puses    3
1.1.2.  Vājās puses    4
1.1.3.  Iespējas    4
1.1.4.  Draudi    4
1.2.  Pieprasījuma un tirgus situācijas analīze    5
1.3.  Patērētāju analīze    5
1.4.  Konkurentu analīze    6
2.  Mērķi    7
3.  Mārketinga plāna izstrāde    7
3.1.  Pakalpojuma politika    7
3.2.  Cenu politika    8
3.3.  Noieta politika    9
3.4.  Virzīšana politika    9
3.5.  Mārketinga budžets    9
  Secinājumi un priekšlikumi    11
Extract

Raksturojot uzņēmuma stiprās iezīmes, pirmkārt gribētos atzīmēt skolēnu spēju strādāt dažādos virzienos, radīt jaunas idejas un tās veiksmīgi iedzīvināt. Liela nozīme ir senajām pilsētas tradīcijām un attīstītajai kultūrai, kā arī uzņēmuma ģeogrāfiskajam stāvoklim, atrodoties ne tik lielu pilsētu apkārtnē. Ir izveidots savs tirdzniecības uzņēmumu tīkls. Gadu no gada, semestris no semestra tikusi pilnveidota mārketinga sistēma un jau daudzos pilsētas rajonos ir savi kontakti un pat filiāles. Tās darbojas Balvu rajonos - Viļakā, Litenē, Rugājos, Baltinavā, Kubulos. Šī sistēma labāk nekā atsevišķas aģentūras spēj informēt arī par pasākumiem un patērētāju prasībām katrā rajonā, ļaujot tālredzīgāk plānot pasākumu sarakstus un spējas.
Divu gadu laikā pasākumu apjomi auguši arvien lielākā līmenī, uzņēmuma ieņēmumi sāk stabilizēties un pat brīvprātīgiem skolēniem ir iespēja atlīdzināt, attīstībā ieguldīti pāri 10 000 latu, sākta sadarbība ar pilsētas kultūras namu, ar pilsētas domes atbalstu tiek organizēti pasākumi ne tikai privātpersonām, bet arī uzņēmumiem un dzimtai pilsētai. Tagad „X” ir atradis savu „ES” un pievēršas nopietnākiem pasākumiem – kā kāzas, korporatīvie pasākumi, un pat patstāvīgi darbojas Balvu pilsētas kultūras namā, pievēršot uzmanību no citām blakus pilsētām. Šogad uzņēmums cer ieguldīt savu darbu arī ne tikai Balvu pilsētas rajonos, bet arī doties ārpus rajona robežām.
1.1.1Vājās puses
Izanalizējot informāciju par „X”, viena no svarīgākajām vājām pusēm ir tas, ka uzņēmumam varētu būt, ka ir par maza popularizēšana ārpus pilsētas, vairāk izplatīties ārpus pilsētas rajona robežām – Gulbene, Alūksne, Rēzekne. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register