Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,85 (19%)
Discounted price*:
3,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:320250
Evaluation:
Published: 09.12.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Uzņēmuma apraksts    4
  Mikro un makro vides analīze    5
  Nozares analīze    7
  Konkurences analīze    12
  Tirgus ietilpības novērtēšana    14
  SVID analīze    15
  Segmentēšana    17
  Mērķtirgus noteikšana    19
  Uzņēmuma „Veiksmes atslēga”    21
  Pircēju rīcības modelis    22
  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    25
  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotā literatūra    30
Extract

Kursa darba tēma ir uzņēmuma “Priedes” mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana. Šī tēma tika izvēlēta tāpēc, ka sabiedrībā arvien lielākā cieņā ir atpūta ārpus mājām, brīvā dabā.
Šī tēma mums šķiet aktuāla, jo Latvija drīz iestāsies Eiropas Savienībā un tūrismam būs plašākas iespējas attīstīties. Tā kā dzīves līmenis valstī pieaug, sakarā ar vispārējo ekonomisko augšupeju, tad cilvēki vairāk līdzekļus atvēl šāda atpūtai. Un sakarā ar ekonomikas attīstību rodas vajadzība plānot uzņēmuma darbību un veikt mārketinga pasākumus.
Lai varētu šo nozari un tirgu pētīt, tiek izvirzīti šādi mērķi:
1.Veikt mikro, makro vides analīzi;
2.Veikt konkurences analīzi;
3.Formulēt uzņēmuma “Veiksmes atslēgu”;
4.Sastādīt rīcības plānu stratēģijas īstenošanai 1 gadam.
Lai varētu sasniegt izvirzītos mērķus, ir jāizvirza uzdevumi:
1.veikt tirgus un biznesa analīzi, izmantojot GE modeli;
2.noteikt mērķtirgu, veicot segmentēšanu;
3.veikt ārējās un iekšējās vides analīzi, izmantojot SVID analīzi;
4.veikt nozares analīzi, izmantojot Portera 5 spēku modeli.
Lai varētu veikt šos uzdevumus, varētu izmantot šādas metodes: ekonomiskā analīze, statistiskās analīzes metodes: salīdzināšana, grupēšana, vidējo relatīvo lielumu, indeksu aprēķināšana u.tml., ekonomiski matemātiskās metodes, tabulas un grafiskās metodes, kā arī citas. Par pētījuma objektiem kalpo fundamentāli zinātniskie pētījumi, LR likumi un valdības lēmumi, vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma nepublicētie materiāli, interneta resursi.
Temata ierobežojumi:
1.pētījuma apjomā (nav iekļauti finansu analīzes rezultāti);
2.jaunākajos datos par nozari;
Uzņēmums „Priedes” (turpmāk atpūtas bāze) darbojas tūrisma industrijā kā atpūtas bāze netālu no jūras. Atpūtas bāze atrodas Saulkrastos. Atpūtas bāzē ietilpst 20 divvietīgi namiņi, 20 četrvietīgi namiņi, kafejnīca, sporta laukumi, pirts, spēļu zāle un brīva teritorija. Atpūtas bāzē būs arī pieejama satelīttelevīzija (ja klientam būs vajadzība). Atpūtas bāze ir atvērta visu gadu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Uzņēmuma "Priedes" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/320250

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register