Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:195493
 
Evaluation:
Published: 09.11.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA RAKSTUROJUMS    3
2.  UZŅĒMUMA MIKRO UN MAKROVIDE    4
3.  uzņēmuma produkcija    6
4.  Problēmas un to risinājums    8
  Secinājumi    12
  bibliogrāfiskais saraksts    13
Extract

Mikrovidi veido pats uzņēmums, kā arī objekti un subjekti preču un pakalpojumu tirgū, kuri tieši vai netieši ir saistīti ar uzņēmuma darbību un tādējādi ietekmē tā darbības rezultātus.” [1, 15]
Uzņēmumam ir izstrādāts plāns kā ar klientu vienoties par samaksas nosacījumiem. Pastāvīgas sadarbības gadījumā rēķins tiek izrakstīts mēneša pēdējā nedēļā, summējot mēneša laikā veiktos darbus. Apmaksas termiņš ir noteikts, ne garāks kā 10 dienas pēc tulkojuma vai koriģētā teksta nodošanas pasūtītājam, ja nav veikta priekšapmaksa. Tulkojamie materiāli tiek iesniegti elektroniskā veidā, pa pastu, faksu vai personīgi. Pārtulkotie materiāli tiek nodoti pasūtītājam elektroniskā veidā (vai citādi, ja ir tāda vienošanās).
Uzņēmums var nodrošināt materiālu printēšanu, ierakstīšanu disketē vai kādā citā datu nesējā pēc klienta vēlēšanās. Galvenokārt ērtības labad visi pārsvarā izmanto materiālu elektronisko veidu.
Pateicoties jaunākajām tehnoloģijām, pie kurām tāpat ir pieskaitāms internets, uzņēmums var apkalpot klientus neatkarīgi no to atrašanās vietas. Uzņēmums ir nodrošināts ar tiešo interneta pieslēgumu, tāpēc vienas stundas laikā klients pa elektronisko pastu var saņemt piedāvājumu uz iepriekš iesniegto tulkojamo materiālu. Tas pats attiecas uz jebkuriem jautājumiem, kas attiecas uz pasūtījuma tehnisko realizāciju. Saziņai interneta vidē plānots arī izmantot programmu Skype, kas ir bezmaksas un ļauj gan sarunāties, gan pārsūtīt liela izmēra failus, kas būtu svarīgi, piemēram, tulkojot klientu videofailus.
„Tiešā ārējā vidē ietilpst tie vides elementi, ar kuriem uzņēmums atrodas konkrētā mijiedarbībā.” [2, 31]
Par galvenajiem uzņēmumu ietekmējošajiem faktoriem jāuzskata konkurenti, piegādātāji un klienti. „Visraksturīgākā konkurences forma ir sāncensība starp uzņēmumiem, kas ražo līdzīgas preces un pārdod tās vienā un tajā pašā tirgū. Uzņēmumi var konkurēt vienā parametrā (cenu konkurence) vai vairākos parametros (apkalpošana, preču kvalitāte, tirdzniecības nosacījumi, jaunievedumi)”. [2, 12]
Konkurence un konkurenti ir vieni no būtiskākajiem faktoriem, kas ietekmē jaunu uzņēmumu tā darbības pirmsākumos. Konkurence SIA „Lingvo” rajona ietvaros nav aktuāla, bet lielākie konkurenti ir stabilas firmas, kas jau gadiem nodarbojas ar tulkošanas pakalpojumiem, un ir izveidojušas noteiktu klientu loku un gūst panākumus. Konkurentu firmu priekšrocība ir daudzveidīgs pakalpojumu klāsts. Konkurence vienmēr liek uzņēmējam sarosīties un meklēt jaunus risinājumus, kā arī no konkurentiem ir iespējams „nošpikot” kādu ideju. Konkurentu firmas piedāvā tulkojumus no plašāka valodu klāsta, ir pieejams notāra apstiprinājums. Tiek piedāvāti tulka pakalpojumi klātienē tulkojot dažādos pasākumos.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1122392
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register