Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:214526
 
Evaluation:
Published: 11.08.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Poligrāfijas nozares raksturojums    5
1.2.  Poligrāfijas tirgus raksturojums    7
2.  Praktiskā daļa    9
2.1.  Situācijas novērtējums uzņēmumā    9
2.1 1.  SIA „Jelgavas tipogrāfija” vēsture    9
2.1.2.  Uzņēmuma galvenie darbības virzieni un produkta grupas    11
2.1.3.  SIA „Jelgavas tipogrāfija” konkurētspēja un produkta virzība tirgū    14
2.1.4.  SVID analīze, problēmas un riski    16
2.1.5.  Uzņēmuma finansiālā darbība    19
2.1.6.  Darbinieku anketēšana    24
3.  Uzņēmuma SIA „Jelgavas tipogrāfija” pilnveidošanas perspektīvas    31
  Secinājumi    36
  Izmantoto informāciju avoti    38
  Priekšlikumi    39
  Pielikums    40
Extract

Secinājumi
• Poligrāfija ir viena no vecākām nozarēm Latvijā. Pirmais iespieddarbs Latvijā bija 1684. gadā un tā bija Glika Bībele. Pirmās tipogrāfijas Latvijā radās Rīgā, Liepājā un Jelgavā no 1781. līdz 1787. gadam.
• Kopējais strādājošo uzņēmumu skaits poligrāfijas nozarē – aptuveni 150. Nodarbināto skaits – ap 3000.
• 2009. gadā par uzņēmuma vienīgo akcionāru un 100% daļu īpašnieku kļūst SIA „Jelgavas tipogrāfija”.2011.gadā starp vairāk nekā 380 savas nozares uzņēmumiem (pēc LR Uzņēmumu reģistra datiem), SIA „Jelgavas tipogrāfija” ieņem 9.vietu.
• Līdz šodienai uzņēmumā ir investēti vairāk kā 7 miljoni latu.
• Uzņēmuma stiprā puse septiņpadsmit gadu garumā ir nemainīgs, kvalificēts darba spēks, spējai ražot produkciju eksportam ( 59 % no kopējās produkcijas ).
• 40 % saražotās produkcijas paliek vietējā tirgū Latvijā, bet 16 % produkcijas tiek eksportētas uz Krieviju un Vāciju.
• Pašu kapitāls 209. gadā 1 095 843 LVL, bet 2012. gadā 1 775 738 LVL.
• Ilgtermiņa ieguldījumi gan 2009. gadā gan 2012. gadā pārsnieguši 2, 5 miljonu robežu, tas norāda, ka uzņēmumam ir brīvie naudas līdzekļi, Arī 2010. gadā un 2011. gadā uzņēmuma rīcībā bija vairāk kā 2 miljoni brīvie naudas līdzekļi, kurus var izmantot ilgāk kā gadu.
• Neto apgrozījums uzņēmumā ar katru gadu pieaug no 2009. gada līdz 2012. gadam ( attiecīgi 2 811 295 LVL līdz 4 894 105 LVL )
• Ilgtermiņa ieguldījumi gan 2009. gadā gan 2012. gadā pārsnieguši 2, 5 miljonu robežu, tas norāda, ka uzņēmumam ir brīvie naudas līdzekļi.
• 2009. gadā uzņēmuma tīrie ieņēmumi pēc nodokļu nomaksas ir ar mīnuss zīmi ( - 186 572 LVL Tas izskaidrojams ar to, ka 2009. gadā valstī ekonomiskā situācija nebija labvēlīga uzņēmējdarbībai.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1340505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register