Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:286728
 
Evaluation:
Published: 11.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Konflikta stratēģijas, sadarbības instrumenti    5
1.1.  Efektīva konflikta pieņemšana, tā atrisināšana    5
1.2.  Sadarbības un pārmaiņu instrumenti    8
2.  Darba stimulēšanas principi, uzņēmuma personāla motivēšanas būtība un mērķi    10
3.  Fokusēšanās uz klientu vajadzībām    15
4.  Pētnieciskā daļa    18
  Secinājumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

Secinājumi
1) Konflikta risināšanai ir piemērotas stratēģijas, kas koncentrējas uz konflikta būtību, kā arī uz konflikta procesu paplašināšanu.
2) Pastāv četri sadarbības instrumenti, proti: vara, līderība, vadība un kultūra, kuri palīdz uzņēmuma vidē sadarboties darbiniekiem. Katrs sadarbības instruments ir koncentrēts uz sava mērķa izpildīšanu.
3) Varas instrumenti ir visefektīvākie situācijās, kad ir grūti panākt vienošanos uzņēmumā. Līderības instrumenti ir orientēti uz rezultātiem, un tie pamudina uz sadarbību. Vadības instrumenti ir koncentrēti uz koordināciju un procesiem, savukārt kultūras instrumentos darbinieki sadarbojas tā, lai būtu virzība vienā virzienā.
4) Lai radītu efektīvu motivācijas sistēmu organizācijā, darbiniekus ir jāmotivē sasniegt organizācijas mērķus, kā arī jārealizē darbinieku vēlmes.
5) Lai stimulētu darbiniekus, uzņēmuma vadītājiem ir jāpadomā par adekvātu atalgojumu, pašrealizācijas vajadzību, kā arī par labvēlīgu vidi.
6) Apkopojot respondentu atbildes, nācās secināt, ka galvenais cēlonis konfliktsituācijās ir atšķirīgs viedoklis ar kolēģiem, jo ar kolēģiem ir biežāka saskarsme, līdz ar to biežāk notiek konfliktsituācijas.
7) Apkopojot anketas datus, nācās secināt, ka gan interesanta pieeja klientu jautājumu risināšanā, gan cieša sadarbība ar klientiem, gan klientu vēlmju uzklausīšana ir līdzvērtīgi nepieciešamas, lai uzņēmums visvairāk pievilinātu klientus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register