Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:328352
 
Evaluation:
Published: 04.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ,,Rasa - L" vispārīgs raksturojums    4
2.  Personāls un tā vadīšana    6
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra, vadīšanas funkcijas    15
4.  Uzņēmējdarbības vide    18
4.1.  Uzņēmuma ārējās vides analīze    18
4.2.  Uzņēmuma iekšējās vides analīze    22
4.2.1.  Piegādātāju izpēte    22
4.2.2.  Konkurentu izpēte    23
4.2.3.  Galvenie klientu piesaistes motīvi    26
5.  Tirgus segmentācija un mārketinga kompleksa elementu raksturojums    29
5.1.  Tirgzinības kompleksa elementu raksturojums    31
5.2.  Mārketinga pētījumi    34
5.3.  Produkta virzīšanas tirgū stratēģija    37
6.  SIA „Rasa-L” darbības analīze    41
6.1.  Saimnieciskā darbība    41
6.2.  Kvalitātes vadība    46
7.  SIA „Rasa-L” finansiālie rezultāti    50
8.  SIA „Rasa-L” tēla popularizēšana, uzņēmējdarbības attīstības iespējas    60
8.1.  Uzņēmuma imidžs    60
8.2.  SIA „Rasa-L” SVID analīze    61
8.3.  Uzņēmuma popularizēšanas un pārdošanas veicināšanas pasākumu plāna izstrāde    63
  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    70
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. SIA ,, Rasa - L" misija ir nodrošināt Ludzas, Kārsavas, Zilupes un tuvākās apkārtnes iedzīvotājus ar kvalitatīvām rūpniecības un celtniecības precēm, kā arī ar kvalitatīvām mēbelēm. 3
2. SIA "Rasa - L" uzņēmuma vadība tiek organizēta pēc lineārās vadības struktūras. Tas nozīmē, ka darbinieki un ražošanas apakšvienību vadītāji ir lineāri jeb tieši pakļauti uzņēmuma vadītājam. Lēmumus pieņem tikai vadītājs un visas vadīšanas funkcijas ir koncentrētas viņam.
3. SIA "Rasa - L" nodarbināti 30 darbinieki. Jaunu darbinieku pieņemšana darbā ir atkarīga no vajadzības pēc jauniem darbiniekiem personāla mainības rezultātā vai vajadzības pēc rezerves personāla.
4. SIA "Rasa - L" personāla motivēšana nav augstā līmenī., netiek pievērsta pienācīga uzmanība personāla vajadzībām, vāji darbojas arī tāds motivācijas faktors kā atalgojums.
5. SIA "Rasa - L" riska novērtējuma rezultāti parāda, ka darba vietās risks nodarbināto veselībai un drošībai nepārsniedz pieļaujamo līmeni un papildus pasākumi to mazināšanai un novēršanai nav jāveic.
6. Uz SIA "Rasa - L" darbību inflācija atstāj divējādu iespaidu. Uzņēmumam ir debitoru parādi, kuru aprite ir lēna. Tāpēc SIA "Rasa - L" inflācija ietekmē negatīvi. No otras puses, ņemot vērā, ka uzņēmumam ir saistības, inflācija var ietekmēt arī pozitīvi, jo atmaksājamās summas reālā vērtība samazinās.
7. Cenu kāpums ietekmē uzņēmuma SIA "Rasa - L" darbību, paaugstinot produkcijas pašizmaksu.
8. Ekonomiskā izaugsme ir izdevīga privātsektoram, tai skaitā SIA "Rasa - L". Tās ir jaunas tirgus alternatīvas, kuras sekmē esošo uzņēmumu paplašināšanos. Tātad uzņēmumam ekonomiskās izaugsmes apstākļos ir labvēlīgi apstākļi izaugsmei un savas saimnieciskās darbības turpmākajai attīstībai.
9. Veikalam Ludzā ir vidēja konkurence, darbojas nedaudzi veikali ar līdzīgu sortimentu. Nav vietējo konkurentu mēbeļu ceham, tuvākie atrodas Rēzeknes pilsētā.
10. Kopumā uzņēmumam ir labvēlīga tirgzinību vide, kurā uzņēmums var veiksmīgi darboties un attīstīties.
11. Veikalu apmeklē visu sociālo slāņu un abu dzimumu pārstāvji ar dažādu pirktspēju. Lai gūtu peļņu, SIA "Rasa - L" orientējas uz iedzīvotājiem ar dažādiem ienākumiem, piedāvājot savus pakalpojumus un preces par mērenām cenām, tās elastīgi diferencējot, pielāgojoties tirgus situācijai.
12. Nosakot cenas uzņēmumā pārsvarā ņem vērā sekojošus apstākļus: izmaksas, konkurenci, pirktspēju. Veidojot cenas SIA "Rasa - L" balstās uz metodi "izmaksas plus peļņa". Uzņēmums savos veikalos nosaka uzcenojumu vidēji 25-30 %.
13. Ņemot vērā augsto konkurenci un arī iedzīvotāju zemo maksātspēju (augsts bezdarba līmenis), uzņēmums ietur mērenu cenu politiku. Turklāt visos konkurējošos uzņēmumos cenas krasi neatšķiras.
14. SIA "Rasa - L" atrašanās vieta ir samērā izdevīga, veikals atrodas gandrīz pilsētas centrā, bet blakus nav stāvlaukuma, kas nodrošinātu papildus ērtības pircējiem un apmeklētājiem, kas atbraukuši ar personīgo autotransportu.
15. Uzņēmumā nav ne menedžmenta, ne mārketinga speciālista. SIA "Rasa - L" produktu virzīšanu tirgū gandrīz neizmanto. SIA "Rasa - L" reklāmu izvieto uz īpašumā esošā autotransporta, uzņēmums tiek reklamēts sporta sacensību laikā. Reklāmas netiek ievietotas vietējā presē. Uzņēmuma reklāmas ir ievietotas dažās telefongrāmatās.
16. SIA "Rasa - L" tirgzinību darbībām netiek pievērsta pienācīga vērība - netiek veikti tirgus pētījumi, nav izveidota tirgzinību informācijas sistēma, nenotiek tirgzinību plānošana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register