Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:341662
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Ekomarķējums    7
1.1.  Ekomarķējuma jēdziens un iedalījums    7
1.2.  Ekomarķējuma attīstības vēsture un ekomarķējums mūsdienās    8
2.  Preču zīme „Latvijas ekoprodukts”    11
2.1.  Zīmes „Latvijas ekoprodukts” izveides mērķi un bioloģisko produktu ražošanas metodes    11
2.2.  Preču zīmes „Latvijas ekoprodukts” iegūšanas kārtība    13
3.  Produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu pieprasījuma un piedāvājuma analīze    14
3.1.  Pētījuma gaita un izmantotās metodes    14
3.2.  Pārtikas preču ar „Latvijas ekoprodukts” zīmi piedāvājuma analīze    15
3.2.1.  Produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu klāsts pārtikas tirdzniecības vietās Rīgā    15
3.2.2.  Ražotāju un tirgotāju viedoklis par galvenajām problēmām produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu ražošanu un realizāciju tirgū    17
3.3.  Patērētāju zināšanas par produktiem ar zīmi “Latvijas ekoprodukts” un to pieprasījuma analīze    19
  Secinājumi    21
  Priekšlikumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikumi    26
Extract

Pārtikas preču ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu pieprasījums un piedāvājums Rīgā. Kristīne Beļesova, darba vadītāja Bsc Vides zinātne Madara Pelnēna.
Darbā analizēts - Ekomarķējuma jēdziens un iedalījums. Ekomarķējuma attīstības vēsture. „Latvijas ekoprodukta” izveides mērķi un bioloģisko produktu ražošanas metodes. Ekomarķējuma „Latvijas ekoprodukts” iegūšanas kārtība. Pārtikas preču ar „Latvijas ekoprodukts” zīmi piedāvājums. Produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu klāsts pārtikas tirdzniecības vietās Rīgā. Ražotāju un tirgotāju viedoklis par galvenajām problēmām produktu ar „Latvijas ekoprodukts” marķējumu ražošanu un realizāciju tirgū. Patērētāju zināšanas, interese un pieprasījums pēc pārtikas precēm ar zīmi „Latvijas ekoprodukts”.
Darba mērķis: analizēt „Latvijas ekoproduktu” pieprasījumu un piedāvājumu pārtikas tirgū, kā arī novērtēt pircēju zināšanas un interesi par „Latvijas ekoproduktiem”.
Darba hipotēze: sabiedrība nav pietiekami informēta par pārtikas produktiem ar zīmi “Latvijas ekoprodukts”, un to pieprasījums pārtikas tirgū Rīgā ir mazāks par piedāvājumu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1134603
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register