Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:754111
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 15 units
References: Not used
Time period viewed: 2006.g. - 2007.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Literatūras analīze    5
1.1.  Cena    5
1.1.1.  Cenu veidošanas mērķi    5
1.1.2.  Cenu veidošanas metodes    6
1.1.3.  Cenu funkcijas, struktūra    7
1.1.4.  Faktori, kas ietekmē cenu līmeni    8
1.1.5.  Firmas reakcija uz konkurentu veiktajām darbībām cenu jomā    9
1.2.  Inflācija    10
1.2.1.  Inflācijas veidi    10
1.2.1.1.  Pieprasījuma inflācija    10
1.2.1.2.  Izmaksu inflācija    11
1.2.1.3.  Privātā patēriņa un ražotāju cenu kāpums Latvijā    11
1.2.2.  Inflācijas temps    12
1.3.  Patēriņa preču grozs    13
1.4.  Veikalu tīkla „X” 15 pieprasītāko preču saraksts    15
1.5.  Uzņēmuma „X” apraksts    16
II.  Praktiskā daļa    17
2.1.  Pētījumā izmantoto metožu apraksts    17
2.2.  Veikalu tīkla „X” 15 pieprasītāko preču cenas laika posmā no 2006.gada 1.decembra līdz 2007.gada 30.novembrim    18
2.3.  Pētījumā iegūto datu analīze    21
  Secinājumi    29
  Izmantoto avotu saraksts    30
  Anotācija    31
  Annotation    33
Extract

Veicot pētījumu, tika veikta literatūras analīze, kuras laikā tika gūtas teorētiskas zināšanas, kas ir cena, par tās veidošanas principiem, faktoriem, kas to ietekmē, kas noderēja izstrādājot pētījuma praktisko daļu.
Tika veikta sekundāro datu savākšana, apkopošana, kas izpaudās kā veikalu tīkla „X” pavadzīmju caurlūkošana, 15 pieprasītāko preču noteikšana, to cenu izrakstīšana pa mēnešiem.
Cenu izmaiņu aprēķināšanā tika izmantotas literatūras analīzē gūtās zināšanas, atrastās formulas. Lai aprēķinātu realizācijas cenas (ar uzcenojumu un PVN), tik izmantota šāda formula –
iepirkuma cena x 1,(uzcenojuma procents) x 1,18 (PVN)= realizācijas cena.
Pēc cenu aprēķināšanas, to izmaiņu aprēķināšanas, tika veikta analīze, salīdzināšana ar vispārējo vidējo cenu kāpumu.
Tālāk tika izveidotas tabulas, lai izanalizētu cenu struktūru pēc uzcenojuma un PVN pierēķināšanas iepirkuma cenām, tas ir, cik lielu daļu latos no realizācijas cenas sastāda uzcenojums, cik lielu PVN un cik lielu iepirkuma cena. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,62 €
Work pack Nr. 1155883
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Preču cenu izmaiņas ietekmējošie faktori preču realizācijas posmā mazumtirdzniecības veikalu tīklā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/754111

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register