Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:470662
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Pētījums    4
2.1.  Informācija par abu produktu ražotājiem    4
2.2.  Informācija par abu produktu izplatīšanas kanāliem    6
2.3.  Informācija par abu produktu mārketinga kanāliem    7
2.4.  Apkopotās informācijas salīdzinošā analīze    10
3.  Secinājumi    11
4.  Avotu saraksts    12
Extract

3. Secinājumi
Lai arī LuLū picērijas mārketinga daļa, reklāma un piedāvājumi ir efektīvāk izreklamēti un piedāvā plašāku piedāvājumu klāstu, kā studente, labprātāk izvēlos Picu darbnīcas piedāvātās picas finansiālu apsvērumu dēļ, kā arī tāpēc, ka abas ir pārbaudītas un manām garšas kārpiņām tīkamākas ir Picu darbnīcs picas. Atmosfēra un apkalpošanas serviss abās picērijās ir līdzvērtīgi. Sajā pētījumā nevarēju pilnvērtīgi spriest par starpniekiem/piegādātājiem, jo mājas lapās netiiek publicēta šāda informācija, kā arī grūti sagaidīt bija atbildes uz e-pastu no uzņēmumiem. Lai arī Picu darbnīcai ir vājāka reklāma, tomēr Google search meklētājprogrammā, tieši šis uzņēmums reitingā atrodas augstāk par LuLū picu!
Šādam pētījumam varētu veikt arī aptauju. Aptaujas dalībnieki būtu cilvēki, kas apmeklē picērijas un pasūta picas uz mājām. Autorei vienai pašai ir grūti spriest par uzņēmumu darbības kvalitāti un produktiem, jo tas lielā mērā ir gaumes jautājums. Taču acīmredzami, ka LuLū picērijai ir augstāks līmenis mārketinga/reklāmas daļā, ko ietekmē tas, ka šim uzņēmumam ir atsevišķa persona, speciālists, kas ir atbildīgs par mārketingu, taču Picu darbnīcā par mārketingu un sociālajiem tīkliem atbild paši vadības darbinieki un nav pieņemts atsevišķs speciālists, kurš būtu par to atbildīgs. LuLū vairāk var atļauties izcelties un reklamēties arī tādēļ, ka uzņēmumam ir krietni lielāks budžets, līdzekļi, kurus var atļauties ieguldīt mārketingā. Arī šo faktu ir grūti komentēt, nezinot uzņēmumu finanšu datus.

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register