Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:401318
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Mārketinga process uzņēmumā.
Mārketinga process ietver mārketinga iespēju analīzi, mērķtirgus noteikšanu, mārketinga darbību plānošanu un realizāciju mērķtirgū un mārketinga procesa vadīšanu. 1
Mārketinga iespēju analīze ietver patērētāju vajadzības un rīcību izpēti un uzņēmuma iespēju apmierināt tās vajadzības labāk un intensīvāk nekā konkurenti.2
Pētījumi ir mārketinga starta pozīcija uzņēmumā, jo bez tirgus izpētes uzņēmuma rīcība ir nepamatota – tā norāda V. Praude.
Ir dažādas tirgus modifikācijas un uzglabāšanas metodes. Piemēram, trīs šādas:
problēmu noskaidrošanas metode (iekļauj patērētāju iztaujāšanu);
ideāla risinājuma metode (arī patērētāju apjautāšana);
patēriņa ķēdes metode (pēc apjautāšanas tiek sastādīts patērētāju secīgas darbības, analizējot katru posmu).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1132938
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register