Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:597270
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Ir svarīgi, lai uzņēmums izvēlētos skaidru tirgus pozīciju. Lielākajai daļai cilvēku ir īsa atmiņa, un tādi paši ir arī mūsu prātos palikušie dažādu modes žurnālu un kafijas šķirņu saraksti. Jums cilvēku uztverē un konkrētajā tirgus segmentā jābūt saraksta galvgalā vai tam, kas prātā nāk pirmais. Būt par tādu, kas ienāk pirmais prātā nozīmē, ka jūsu produkts - prece vai pakalpojums - kļūst par sinonīmu visai preču kategorijai.
Koncepcija apzīmē izstrādātu un formulētu ilgtspējīgu, ilgtermiņa, mediju ziņā neitrālu tēmu. Tai jābūt ļoti noturīgai, tādai, ar ko jebkurš uzņēmums spēj strādāt ilgstoši un kas piecās minūtēs neiemidzinās visu tirgu. Neitralitāte attiecībā pret medijiem nozīmē to, ka koncepcijai jādarbojas jebkurā kontekstā neatkarīgi no medija. Tās pamatā tātad nedrīkst būt alus pudeles burbuļošana, ko var nodot tikai ar mediju, kurā izmantota skaņa.
Kampaņa ietver dažādus pasākumus ar mērķi konkrētajā periodā dominēt tirgū. Retos gadījumos uzņēmums izveido tikai vienu reklāmu vai televīzijas sižetu, jo atsevišķi tie neatstās uz tirgu lielu iespaidu. Labāk trīs vai pat deviņi sižeti un efekts parasti ilgi nav jāgaida, pat ja pieaug ražošanas izmaksas. Kampaņas ir jāsaista ar koncepciju, un tai jābūt tādai, lai tajā varētu izmantot vairākus līdzekļus un atšķirīgus medijus, ko parasti apzīmē ar mediju kokteili.
Vienība ir mazākā reklāmas daļiņa (sludinājums, TV sižets vai reklāmjosla), kas radusies, strādājot pie segmenta, koncepcijas un kampaņas. Tieši šī mazākā daļiņa paveic visvairāk darba: nodod visiem ziņu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −10,48 €
Work pack Nr. 1333088
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register