Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:628197
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.05.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    4
  Ievads    8
1.  Piegādes sistēmu organizēšanas un plānošanas problēmas    9
1.1.  Piegāžu izmaksas atkarībā no noliktavu skaitu sadales sistēmā    9
1.2.  Sadales centra optimizācijas metožu pielietošana efektīvā sadales sistēmu veidošanā    15
2.  Maršruta plānošanas nepieciešamība optimālā sadales sistēmu organizēšana    17
2.1.  Maršruta plānošanas ierobežojumi un optimāla grafika izvēle    18
2.2.  Maršruta plānošanas un optimizācijas metožu pielietošana sadales pilnveidošanā    20
2.2.1.  Matemātisko metožu pielietošana ekonomiski efektīvai sadales sistēmu organizēšanai    20
2.2.2.  Klasiskā un sistemātiskā pieeja optimālā sadales sistēmu veidošanā    25
3.  Piegādes sistēmu optimizācijas iespējas Latvijā    29
3.1.  Optimāla veikala izvietojuma aprēķināšana pēc lineārās programmēšanas    29
3.2.  Gravitācijas centra metožu pielietošana optimālā sadales centra izvietojuma noteikšanā    31
3.3.  Lineāru programmēšanu izmantošana optimālā sadales sistēmu plāna sastādīšanā    33
3.4.  „Ietaupījuma” metožu pielietošana maršruta noteikšanai un plānošanai Latvijas robežās    35
3.5.  Minimāla pieauguma metožu izmantošana maršruta sastādīšanā Latvijā    41
  Secinājumi un priekšlikumi    47
  Bibliogrāfiskais saraksts    49
  Saīsinājuma saraksts    50
  Pielikumi    51
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Palielinot noliktavu skaitu sadales sistēmā, daļa no izmaksām pieaug (piemēram, noliktavu apsaimniekošanas izmaksas) un daļa no izmaksām samazinās (piemēram, kopējas transportēšanas izmaksas). Tas ļauj meklēt optimālo sadales centra skaitu un izvietojumu uzņēmuma piegādes sistēmā.
Optimālo sadales centra izvietojumu var aprēķināt pēc tādām optimizācijas metodēm kā gravitācijas centra metode, heiristiskas metodes un „pilna pārlikšanas metode”.
„Pilna pārlikšanas metode” meklē optimālo vietu izvietojumu sadales sistēmā. Šī metode ir sarežģīta un reti ir izmantota reālajā dzīvē.
Euristiskas metodes dod tuvus pie optimāliem risinājuma rezultāti, bet tomēr nenodrošina optimālo rezultātu.
Gravitācijas centra metodi izmanto vienu sadales centra izvietojuma meklēšanā. Šī metode nav precīza, tāpēc, ka var būt kļūda sakarā ar plāksni svaru, kurš tiek izvēlēts par modeļa pamatu.
Noliktavas izvietojumu plānotājs, noliktavas izvietojumu un transportēšanas plānotājs ir instrumenti, kuri optimizē noliktavu skaitu un izvietojumu sadales sistēmā.
Maršruta plānošana ir svarīgs posms sadales sistēmu organizēšanā.
Maršruta plānošana sastāv no trim galvenajiem veidiem, kuriem var pielietot atsevišķo maršruta optimizācijas metodi. Piemēram, maršruta veidam no viena sākuma punkta līdz atšķirīgam beigu punktam var izmantot īsākā ceļa modeļi kā optimizācijas metode.
Maršruta plānošanā pastāv ierobežojumi, kuri padara sarežģītāk optimālo transporta līdzekļu kustības grafiku.
Maršruta plānošanai un izstrādāšanai var izmantot dažādas optimizācijas metodes, kuras var sadalīt matemātiskās, sistemātiskās un klasiskās grupās.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1348102
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register