Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:631354
 
Evaluation:
Published: 10.04.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Saīsinājumu un apzīmējumu saraksts    5
  Ievads    6
1.  ZĪMOLA JĒDZIENS    8
1.1.  Zīmola definīcijas    8
1.2.  Zīmola radīšana un uzturēšana    10
1.1.1.  Zīmolvedības vadlīnijas    11
1.1.2.  Zīmola sastāvdaļas    14
1.1.3  Zīmola apdraudējumi    15
1.1.4.  Zīmola maiņa    15
1.3.  Uzņēmuma nosaukuma izvēles loma zīmola tēla veidošanā    16
2.  PĒTNIECISKĀS METODES    21
2.1.  Pētniecisko metožu teorētiskais pamatojums    21
2.2.  Pētnieciskā lauka raksturojums    22
3.  SAMPO BANKAS ZĪMOLA MAIŅA    23
3.1.  A/S „Sampo Banka” un „Danske Bank Group” raksturojums    23
3.2.  Eksperta intervijas datu apkopojums    24
3.3.  Pētījuma izklāsts, iegūto datu analīze    26
3.3.1.  Zīmola maiņa    26
3.3.2.  Jaunā zīmola vērtības. „Danske Bankas” mērķi, misija un vīzija    27
3.3.3.  Darbinieku lojalitāte    28
3.3.4.  Zīmola maiņas stiprās puses un trūkumi    28
3.3.5.  Citi rādītāji    29
3.4.  Zīmola maiņai veltītā preses konference    29
3.5.  Zīmola maiņas kampaņa    31
  SECINĀJUMI    33
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    35
  PIELIKUMI    37
Extract

Katru dienu gan Latvijā, gan citur pasaulē katrs cilvēks piemin kādu zīmolu – vai nu
tas ir kāds apģērbs ar slavenu zīmolu, kādas firmas nosaukums vai pārtikas produkts, taču
bieži cilvēki pat neapzinās, ka runā par zīmoliem. Tas liecina, ka tie ir ļoti iesakņojušies
cilvēku ikdienas dzīvē.
Zīmoli ne vienmēr paliek nemainīgi visā to pastāvēšanas laikā. Tie tiek uzlaboti,
pārveidoti atbilstoši tirgum un mērķauditorijai. Zīmoli tiek arī mainīti dažādu iemeslu dēļ –
vai nu mainās uzņēmuma īpašnieks, tas vairs neatbilst uzņēmuma kopējām vērtībām. Zīmolu
var mainīt arī gluži vienkārša iemesla dēļ – tā dizains neatbilst uzņēmuma pārstāvošās sfēras
prasībām (piemēram, banka nevarēs atļauties veidot zīmolu pēc tiem pašiem principiem, pēc
kādiem rotaļlietu veikals).
Zīmolu maiņa Latvijā tieši finanšu sektorā ir notikusi pietiekami bieži, piemēram,
„Latvijas Unibanka” mainīja nosaukumu uz „SEB Banku”, „Multibanka” – uz „SMP Banka”,
„NORD/LB” uz „DnB Nord Banku” utt., kas izskaidro arī kursa darba tēmas „Sampo Bankas
zīmola maiņa” aktualitāti.
„Sampo Banka” Latvijā pastāv tikai no 2004. gada un ir viena no jaunākajām bankām
valstī, tomēr šī ir jau otrā zīmola maiņa, ko tā pieredzējusi. Akadēmiskā kursa darba ietvaros
autore galvenokārt izzinās zīmola maiņas iemeslus un tās nozīmi uzņēmuma pastāvēšanā un
attīstībā.
Kursa darba mērķis: Noskaidrot „Sampo Bankas” zīmola maiņas iemeslus un tās
ietekmi uz uzņēmuma darbību.
Lai sekmīgi realizētu izvirzīto mērķi, autore ir noteikusi sekojošus uzdevumus:
1. Darba teorētiskajā daļā iztirzāt zīmola definīcijas, vadlīnijas, funkcijas, kā arī
zīmola maiņu ietekmējošos faktorus;
2. Apkopot pieejamos datus par „Sampo Banku” un „Danske Bank Grupu”;
3. Pamatot zīmola maiņas nepieciešamību, iemeslus un rezultātus ar eksperta
interviju;
4. Pamatot darbinieku būtisko nozīmi zīmola maiņas procesā, izmantojot
kvantitatīvo pētniecības metodi – anketēšanu;
5. Veikt Bankas informatīvo dokumentu analīzi;
6. Apkopot zīmola maiņas kampaņas maketus.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register