Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:779248
 
Evaluation:
Published: 01.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Secinājumi
1. Ikvienam uzņēmumam būtu iteicams veidot mārketinga komunikāciju plānu, tajā iekļaujot visas mārketinga komunikācijas. Tas veicinās mārketinga komunikāciju izmantošanas efektivitāti.
2. Reklāmas definīciju mūsdienu autoriem būtu nepieciešams rediģēt, jo darbā tika apskatītas vairākas pazīmes, kas šī brīža definīcijā nav iekļautas vai ir jāmaina. Būtu nepieciešams ievienot definīcijai punktu par to, ka reklāma mūsdienās ir iespējama arī bezmaksas, izmantojot interaktīvās mārketinga komunikācijas.
3. Ikvienam uzņēmumam vajadzētu arvien lielāku vērību pievērst interaktīvajām komunikācijām, kas mūsdienās ieņem arvien lielāku nozīmi. Tas sniegs iespēju uzrunāt savus klientus daudz personiskāk un veidot pozitīvāku vērtējumu par uzņēmumu.
4. Reklāmdevējiem būtu nepieciešams izvērtēt, vai nav iespējams nepieciešamo mērķauditoriju sasniegt apvienojot divus mazāk populārus un lētākus kanālus nekā televīzija, lai iegūtu to pašu efektivitāti, ko iegūtu izmantojot televīziju reklāmas ziņojuma nodošanai. Tas sniegtu iespēju uzņēmumiem ietaupīt līdzekļus, auditorijas sasniegšanai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register