Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984988
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.11.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    1
  ANNOTATION    2
  АНHОТАЦЫЯ    3
  SATURS    4
  IEVADS    5
1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU TEORĒTISKAIS RAKSTUROJUMS    7
1.1.  REKLĀMA    9
1.2.  PRODUKTU REALIZĀCIJAS VEICINĀŠANA    16
1.3.  SABIEDRISKĀ SASKARE    17
1.4.  PERSONISKĀ APKALPOŠANA    19
2.  UZŅĒMUMĒJDARBĪBAS VIDES ANALĪZE    21
2.1.  IEKŠĒJĀS VIDES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    21
2.2.  ĀRĒJĀS VIDES IETEKMĒJOŠIE FAKTORI    24
3.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU IZVĒRTĒJUMS    34
3.1.  ANKETĒŠANA    36
3.2.  SVID ANALĪZE    41
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PILNVEIDES IESPĒJAS    43
  SECINĀJUMI    45
  PRIEKŠLIKUMI    46
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    47
Extract

Mūsdienu uzņēmumā nepieciešams izmantot mārketinga komunikācijas, lai noturētu konkurētspējīgu uzņēmumu. Mārketinga komunikācijas ir līdzeklis, kas nodrošina produktu (brendu, preču zīmju) un pašas organizācijas prezentēšanu auditorijai ar mērķi veidot un sekmēt dialogu ar patērētāju, lai stimulētu pārdošanu. Mārketinga komunikācijas ir vadības process, ar kura palīdzību kompānija veido dialogu ar savām mērķa auditorijām.
Autors izvēlējās šo tēmu tāpēc, ka Latvija ir iestājusies Eiropas Savienībā un mārketinga komunikāciju izmantošana ir kļuvusi aktuālāka kā agrāk, jo palielinās konkurence un līdz ar to – cīņa par patērētāju. Kā mēs zinām, ka ar laiku patērētājs kļūst gudrāks, izvēlīgāks, prasīgāks līdz ar to vēlas iegūt plašāku informāciju par jau esošiem tirgū un jauniem produktiem un pakalpojumiem.
Uzņēmumā “x”, kas nodarbojas ar sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumiem, mārketings ir darbības tirgū, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuru mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu - pakalpojumu, to izplatot, virzot tirgū un nosakot cenu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1122206
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register