Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:791692
 
Evaluation:
Published: 03.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  UZŅĒMUMA DARBĪBAS JOMAS RAKSTUROJUMS    3
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem    3
1.2.  Darbības jomas raksturojums, izmantojot LR CSP informāciju un datus    7
2.  UZŅĒMUMĀ ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    9
2.2.  Uzņēmuma iekšējās makrovide raksturojums un būtiskāko tendenču analīze    10
3.  UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS    12
3.1.  Uzņēmuma pārvaldības procesu raksturojums    12
3.2.  Uzņēmuma politika    15
3.3.  Uzņēmuma darbības plānošanas process un saturs    16
4.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA PLĀNA UN MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE    18
4.1.  Mārketinga stratēģiskā analīze un plānošana uzņēmumā    18
4.2.  Mārketinga pasākumu un budžeta plānošana uzņēmumā    20
4.3.  Uzņēmuma pakalpojumu sortiments    21
4.4.  Cenu stratēģija un politika uzņēmumā    24
4.5.  Uzņēmuma pakalpojumu noieta un kanālu organizācija    24
4.6.  Mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums uzņēmumā    25
4.7.  Klienti un attiecību veidošana ar tiem    26
  SECINĀJUMI UN IETEIKUMI    32
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS    34
Extract

SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
Secinājumi:
1. Prakses laikā analizējot SIA „Sabina-S” dokumentāciju, kā arī darbības procesu, autore secināja, kā uzņēmums ievēro visas likumdošanas prasības.
2. 2013. gadā ir vērojams klientu skaita pieaugums Latvijas viesnīcās un tā ir pozitīva tendence, kas norāda uz viesnīcu nozares pievilcīgumu. Līdz ar to, autore prognozē, ka šī tendence tiks vērojama arī 2014. gadā, jo Latvija tagad ir Eirozonas dalībniece un tas pozitīvi ietekmēs uz ārzemju ceļotāju robežšķērsojumu skaita dinamiku 2014. gadā.
3. Augsti vērtējams uzņēmuma SIA Sabina-S viesu skaita pieaugums 2013. gadā, gan runājot par ārzemju tūristiem, gan par Latvijas iedzīvotājiem. Tāpēc, uzņēmums SIA Sabina-S augsti novērtē turpmākās attīstības perspektīvas Latvijas tirgū.
4. Uzņēmuma SIA Sabina-S līderība ir vērsta uz konstruktīvām vai adaptīvām pārmaiņām, novatorismu. Uzņēmuma vadītājs izmanto atlīdzības varas veidu. Šīs varas avots ir iespējas nodrošināt citiem vēlamā rezultāta sasniegšanu vai apbalvošanu – nodrošināt konkrēto darbu, uzticēt lielu atbildību tml.
5. Uzņēmuma vadītājs izmanto demokrātisko pārvaldes stilu, kas iekļauj sevī tādu pārvaldes paņēmienu kopumu un vadītāja uzvedības manieri, kas ir izveidoti uz vienvadības principa.
6. Uzņēmuma misija ir kvalitatīvas atpūtas nodrošinājums tūristiem no Latvijas un no ārzemes valstīm. Sabina-S klienti ir dažāda vecuma un sociāla statusa cilvēki, kuriem ir nepieciešama kvalitatīva atpūta.
7. SIA Sabina-S kopplāns sadalās atsevišķos jeb parciālos plānos. Uzņēmuma parciālie plāni iedalās — pārdošanas, ražošanas, finansu un sagādes plānos. Katrs no tiem savukārt tiek konkretizēts vai papildināts ar apakšplāniem.
8. Uzņēmuma SIA Sabina-S SVID matrica norāda, ka uzņēmumam jāizmanto attīstības stratēģija W-O (weaknesses and opportunities), jeb vājās puses un iespējas. Šī stratēģija ļaus uzņēmumam SIA Sabina-S izmantot tirgus iespējas draudu un trūkumu novēršanai.
9. Analizējot aptaujas datu rezultāti ir jāpievērš uzmanību sekojošiem svarīgākiem datu rezultātiem: lielākais respondentu skaits uzskata, ka restorānam ir pietiekami augsts apkalpošanas līmenis; restorānam ir ļoti nepieciešami paplašināt ēdienu un pakalpojumu klāstu; restorāna Sabina-S darbinieku kompetence ir augstā līmenī, bet, lai pilnveidotu klientu apkalpošanas procesu uzņēmumam ir jāsamazina esošas preču cenas, jāpalielina akciju intensitāte un jāpaplašina filiāļu tīkls.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register