-
Viesnīca "Sabina-S"
Nr. | Chapter | Page. |
IEVADS | 2 | |
1. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS JOMAS RAKSTUROJUMS | 3 |
1.1. | Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem | 3 |
1.2. | Darbības jomas raksturojums, izmantojot LR CSP informāciju un datus | 7 |
2. | UZŅĒMUMĀ ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS | 9 |
2.1. | Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze | 9 |
2.2. | Uzņēmuma iekšējās makrovide raksturojums un būtiskāko tendenču analīze | 10 |
3. | UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS | 12 |
3.1. | Uzņēmuma pārvaldības procesu raksturojums | 12 |
3.2. | Uzņēmuma politika | 15 |
3.3. | Uzņēmuma darbības plānošanas process un saturs | 16 |
4. | UZŅĒMUMA MĀRKETINGA PLĀNA UN MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE | 18 |
4.1. | Mārketinga stratēģiskā analīze un plānošana uzņēmumā | 18 |
4.2. | Mārketinga pasākumu un budžeta plānošana uzņēmumā | 20 |
4.3. | Uzņēmuma pakalpojumu sortiments | 21 |
4.4. | Cenu stratēģija un politika uzņēmumā | 24 |
4.5. | Uzņēmuma pakalpojumu noieta un kanālu organizācija | 24 |
4.6. | Mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums uzņēmumā | 25 |
4.7. | Klienti un attiecību veidošana ar tiem | 26 |
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI | 32 | |
IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS | 34 |
SECINĀJUMI UN IETEIKUMI
Secinājumi:
1. Prakses laikā analizējot SIA „Sabina-S” dokumentāciju, kā arī darbības procesu, autore secināja, kā uzņēmums ievēro visas likumdošanas prasības.
2. 2013. gadā ir vērojams klientu skaita pieaugums Latvijas viesnīcās un tā ir pozitīva tendence, kas norāda uz viesnīcu nozares pievilcīgumu. Līdz ar to, autore prognozē, ka šī tendence tiks vērojama arī 2014. gadā, jo Latvija tagad ir Eirozonas dalībniece un tas pozitīvi ietekmēs uz ārzemju ceļotāju robežšķērsojumu skaita dinamiku 2014. gadā.
3. Augsti vērtējams uzņēmuma SIA Sabina-S viesu skaita pieaugums 2013. gadā, gan runājot par ārzemju tūristiem, gan par Latvijas iedzīvotājiem. Tāpēc, uzņēmums SIA Sabina-S augsti novērtē turpmākās attīstības perspektīvas Latvijas tirgū.
4. Uzņēmuma SIA Sabina-S līderība ir vērsta uz konstruktīvām vai adaptīvām pārmaiņām, novatorismu. Uzņēmuma vadītājs izmanto atlīdzības varas veidu. Šīs varas avots ir iespējas nodrošināt citiem vēlamā rezultāta sasniegšanu vai apbalvošanu – nodrošināt konkrēto darbu, uzticēt lielu atbildību tml.
5. Uzņēmuma vadītājs izmanto demokrātisko pārvaldes stilu, kas iekļauj sevī tādu pārvaldes paņēmienu kopumu un vadītāja uzvedības manieri, kas ir izveidoti uz vienvadības principa.
6. Uzņēmuma misija ir kvalitatīvas atpūtas nodrošinājums tūristiem no Latvijas un no ārzemes valstīm. Sabina-S klienti ir dažāda vecuma un sociāla statusa cilvēki, kuriem ir nepieciešama kvalitatīva atpūta.
7. SIA Sabina-S kopplāns sadalās atsevišķos jeb parciālos plānos. Uzņēmuma parciālie plāni iedalās — pārdošanas, ražošanas, finansu un sagādes plānos. Katrs no tiem savukārt tiek konkretizēts vai papildināts ar apakšplāniem.
8. Uzņēmuma SIA Sabina-S SVID matrica norāda, ka uzņēmumam jāizmanto attīstības stratēģija W-O (weaknesses and opportunities), jeb vājās puses un iespējas. Šī stratēģija ļaus uzņēmumam SIA Sabina-S izmantot tirgus iespējas draudu un trūkumu novēršanai.
9. Analizējot aptaujas datu rezultāti ir jāpievērš uzmanību sekojošiem svarīgākiem datu rezultātiem: lielākais respondentu skaits uzskata, ka restorānam ir pietiekami augsts apkalpošanas līmenis; restorānam ir ļoti nepieciešami paplašināt ēdienu un pakalpojumu klāstu; restorāna Sabina-S darbinieku kompetence ir augstā līmenī, bet, lai pilnveidotu klientu apkalpošanas procesu uzņēmumam ir jāsamazina esošas preču cenas, jāpalielina akciju intensitāte un jāpaplašina filiāļu tīkls.
…
SATURS 1. UZŅĒMUMA DARBĪBAS JOMAS RAKSTUROJUMS 1.1. Uzņēmuma darbības jomas raksturojums un regulējums atbilstoši LR likumdošanai u.c. nozari regulējošiem dokumentiem 1.2. Darbības jomas raksturojums, izmantojot LR CSP informāciju un datus 2. UZŅĒMUMĀ ĀRĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS 2.1. Uzņēmuma ārējās makrovides raksturojums un būtiskāko tendenču analīze 2.2. Uzņēmuma iekšējās makrovide raksturojums un būtiskāko tendenču analīze 3. UZŅĒMUMA IEKŠĒJĀS VIDES RAKSTUROJUMS 3.1. Uzņēmuma pārvaldības procesu raksturojums 3.2. Uzņēmuma politika 3.3. Uzņēmuma darbības plānošanas process un saturs 4. UZŅĒMUMA MĀRKETINGA PLĀNA UN MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA ANALĪZE 4.1. Mārketinga stratēģiskā analīze un plānošana uzņēmumā 4.2. Mārketinga pasākumu un budžeta plānošana uzņēmumā 4.3. Uzņēmuma pakalpojumu sortiments 4.4. Cenu stratēģija un politika uzņēmumā 4.5. Uzņēmuma pakalpojumu noieta un kanālu organizācija 4.6. Mārketinga komunikācijas instrumentu pielietojums uzņēmumā 4.7. Klienti un attiecību veidošana ar tiem SECINĀJUMI UN IETEIKUMI IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS
- Prakses atskaite (viesnīcā)
- Viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"
- Viesnīca "Sabina-S"
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesnīca "Rīga"
Practice Reports for university27
-
Viesnīca, restorāns "SESAME”
Practice Reports for university30
-
Prakses atskaite, recepcija viesnīcā "Rīga"
Practice Reports for university20
-
Saimnieciskā dienesta darbība viesnīcā "Konventa sēta"
Practice Reports for university9
-
Prakse viesnīcā un ēdināšanas uzņēmumā
Practice Reports for university35