Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:984831
 
Evaluation:
Published: 10.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Viesnīcas raksturojums    3
2.  Ko piedāvā viesnīcā    4
2.1.  Numuri    4
2.2.  Restorāni un bāri    5
2.3.  Papildus pakalpojumi    6
2.4.  Bērnu izvietojums un papildus gultu piešķiršana    6
3.  Piekļūšanas iespējas    7
4.  Viesnīcas konkurentu apraksts    8
5.  Personāls    9
5.1.  Apkalpojošā personāla pienākumi    9
5.2.  Darbinieku apmācība    10
5.3.  Pārvalde    10
5.4.  Humānisms un demokrātija    11
7.  Mārketings un reklāma    11
8.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra    13
9.  Dienestu un nodaļu raksturojums    14
9.1.  Viesu uzņemšanas nodaļa    15
9.2.  Saimniecības nodaļa    15
9.3.  Drošības dienesta    17
9.4.  Citas dienestu raksturojums    18
10.  Darba līdzekļi    19
11.  Individualais uzdevums: Konferenču un semināra centrs    20
12.  SVID analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantota literatūra    25
Extract

Mūsdienās tūrisms ir viena no svarīgākajām nozarēm daudzās pasaules valstīs. Tūrisms palīdz radīt jaunas darbavietas, sekmē valsts kultūras un dabas pieminekļu aizsardzību un atjaunošanu, kā arī veicina kopējās valsts ekonomiskās situācijas attīstību.
Viens no lielākiem pasaules tūrisma industrijas sektoriem ir izmitināšanas sektors. Tas attīstās līdz ar visas industrijas attīstību. Pateicoties, straujai tūrisma attīstībai Latvijā, arvien vairāk tiek atvērtas jaunas viesnīcas, viesu mājas, lauku mājas u.c. tūrisma centri. Lai veiksmīgi varētu organizēt šo uzņēmumu darbību, vispirms ir jāapzinās šī uzņēmuma galvenā misija, kas ir – pēc iespējas maksimālāk apmierināt klienta vajadzības un vēlmes.
Darba mērķis: Nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas, papildināt un nostiprināt praktiskās iemainās.
Prakses vieta: „Park Hotel Maritim” un ēdināšanas uzņēmumā SIA „Nokroko N”. Prakse tika apgūta viesnīcas konferenču un semināra darbība, darbinieku pienākumus, saimnieciskajā dienestā, veicot uzkopšanas darbus un uzņemšanas dienestā.
Kafejnīca no citiem ēdināšanas uzņēmumiem (ēdnīcas, restorāni, kafetērijas, bufetes, ātrās apkalpošanas uzņēmumi u.c.) atšķiras ar interjeru, mēbelēm, galda traukiem un piederumiem. Augstāka līmeņa kafejnīcas atbilst vidēja servisa restorānam. Parasti tirgo ēdienus un dzērienus par zemām un vidējām cenām. Darbā aprakstīta kafejnīca atbilst augstāka līmeņa kafejnīcas standartam.
Uzņēmums atrodas Kalniņa 7. Uzņēmums sāks strādāt 900, darbosies līdz 2000. Cilvēki varēs paēst brokastis, pusdienas.. Pavāri beidz darbu 1700 , jo atlikušās stundas laikā iztirgo ēdienus, kas palikuši vitrīnās.
Vismaz reizi mēnesī tiek sasaukta darbinieku sapulce, kurā katrs ir tiesīgs izteikt savus aizrādījumus, konstatējumus un piedāvāt priekšlikumus. Kolektīvi analizējot radušās problēma situācijas, tiek mēģināts atrast vislabāko risinājumu. Darba process kafejnīcā tiek nepārtraukti pētīts un analizēts, kā rezultātā nepārtraukti tiek veikti dažādi labojumi un uzlabojumi.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1345496
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register