Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:795498
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Stratēģiskie aliansi starp dažādu valstu kompānijām klust arvien populārāki. Starpfirmu alianšu mērķi ir visai dažādi, tomēr biežāk to mērķis ir korporāciju zinātniskā potenciāla apvienība, ražošanas kooperēšana un risku sadalīšana.1
Starptautiskie ražošanas kooperēšanas līgumi ir nozīmīgs faktors ražošanas izmaksu samazināšanai TNK uzņēmumos. Kā piemēru var minēt līgumu starp „General Electric” korporāciju (ASV), kurai pieder 12 nozares nodaļas, turklāt katra no tām ir pasaules līderis savā jomā, un „Toshiba” (Japāna) par sadarbību gāzes turbīnu ražošanā un mārketingā.
Daudzi stratēģisko alianšu veidi virzīti uz sortimenta un patērētāju loka paplašināšanu. Tādi aliansi paredz sadarbību mārketinga pētījumos, noieta kanālu, informācijas avotu un reklāmas kampaņu izmantošanā.
Ir gadījumi, kad stratēģiskie aliansi noved pie dalībnieku saplūšanas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register