Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:813305
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.06.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Ievads    5
1.  Pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktoru definīciju skaidrojums    7
2.  Pakalpojuma kompānija un tās tēls    8
3.  Pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktori    9
3.1.  Zīmola reputācija    9
3.2.  Pakalpojuma cena    10
3.3.  Pakalpojuma kvalitāte    11
3.4.  Pakalpojuma pieejamība    11
4.  Cenas un kvalitātes atbilstība    13
5.  Pētījuma rezultātu analīze    14
  Secinājumi un rekomendācijas    21
  Nobeigums    23
  Izmantotie literatūras avoti    24
  Pielikumi    25
Extract

Nobeigums
Autorei patika veikt zinātniski pētniecisko darbu, jo tas tika balstīts uz viņas interesēm. Darbs bija gan izzinošs, gan radošs. Veicot zinātniski pētniecisko darbu, autore ir iemācījusies meklēt informāciju un komentēt to, veidot pareizas anketas, intervēt zinošus cilvēkus, būt radošai un prast loģiski secināt un apkopot liela apjoma informāciju ar pašas veiktajiem pētījumiem.
Teorētiskie materiāli tika meklēti gan Latvijas Universitātes Ekonomikas un Vadības fakultātes, gan Dobeles novada bibliotēkā. Tā kā autore pirms zinātniski pētnieciskā darba veikšanas daudz ko nezināja par kompānijas tēlu, bet grāmatu apjoms bija liels, bija vajadzīgs daudz laika, lai spētu izlasīt, apkopot un komentēt atrasto informāciju. Darbs ar teorētiskiem materiāliem ļāva pārliecināties par izvēlētā zinātniski pētnieciskā darba nozīmīgumu.
Anketēšana tika veikta Rīgā, ātrās uzkodas restorānā ‘’McDonald’s’’. Lai drīkstētu anketēt tā apmeklētājus, autore lūdza atļauju restorāna vadībai. ‘’McDonald’s’’ ļoti rūpīgi strādā pie sava tēla un sargā to, tādēļ restorāna vadība no sākuma pati vēlējās pārliecināties vai anketās uzdotie jautājumi nevar sabojāt kompānijas tēlu un lūdza nosūtīt to uz e-pastu. Autore, pēc atļaujas saņemšanas, atkārtoti devās uz restorānu. Anketēšana notika divās valodās- latviešu un krievu, ņemot vērā apmeklētāju daudzvalodību. Šī pētījuma metode bija interesanta, tomēr lika saprast, ka ne visi cilvēki ir atsaucīgi.
Zinātniski pētnieciskā darba laikā tika veikta arī intervēšana. Autore veica intervēšanu ar kompānijas „ESPA Rīga,” SIA Latvija „Statoil” un „BUSINESS SITUATION MANAGEMENT” pārstāvjiem. Zinošu cilvēku domas palīdzējā iegūt atziņas un virzīties uz darbā izvirzītās hipotēzes apstiprināšanu. Kompāniju pārstāvji bija atsaucīgi, tomēr uzmanīgi, lai neatklātu visus kompānijas tēla noslēpumus un nepateiktu neko lieku.
Savas hipotēzes apstiprināšanos autore varēja secināt pēc video intervijas. Šo metodi pielietot bija radoši un interesanti. Autore izvēlējās uzdot jautājumus par ‘’Google’’ un telekomunikāciju sakaru tīkliem. Intervēto cilvēku domas bija līdzīgas vai pat sakrita, kas ļāva autorei viegli veikt secinājumus par izvēlēto pētījuma metodi.
Lai panāktu izvirzītā darba mērķi, autore izanalizēja un veica secinājumus par pētījumu un izpētīto literatūru. Autore saprata, ka cenas un kvalitātes atbilstība, kas kā noskaidrojās ir galvenais pakalpojuma kompānijas tēla veidošanās faktors pieejamā literatūrā ir tikai apskatīta, bet nav pētīta un izzināta līdz galam. Veiktais zinātniski pētnieciskais darbs var noderēt jauno uzņēmumu īpašniekiem, veidojot savas kompānijas tēlu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1339907
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register