Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,49
You save:
1,04 (19%)
Discounted price*:
4,45
Purchase
Add to Wish List
ID number:898161
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Teorētiskā daļa    7
1.1.  Tirgus veidi    7
1.1.1.  Izmantotāju tirgus    7
1.2.  Tirgus izpēte    8
1.2.1.  Tirgus izpētes procesa raksturojums    11
1.2.2.  Tirgus iespēju analīze    12
1.3.  Tirgus segmentācija    13
1.3.1.  Tirgus segmentācijas būtība    14
1.3.2.  Izmantotāju tirgus segmentācijas pazīmju raksturojums    14
1.4.  Mērķtirgus noteikšana    17
1.4.1.  Pieprasījuma vērtēšanas un mērīšanas pamatprincipi    17
1.4.2.  Pieprasījuma prognozēšana    17
2.  Praktiskā daļa    19
2.1.  Uzņēmuma raksturojums    19
2.1.1.  Uzņēmuma personāls    19
2.1.2.  Uzņēmuma finansiālais stāvoklis    21
2.2.  Tirgus attīstības iespējas    22
2.3.  Zivju produkcijas tirgus iespējas    26
2.4.  Zivju un zivju produktu realizācija    30
2.6.  Konkurenti    33
2.7.  Reklāma    34
2.8.  Uzņēmuma riska faktoru analīze    34
  Secinājumi un priekšlikumi    35
Extract

Tā kā mūsdienās nekas nestāv uz vietas, arī uzņēmējdarbībai ir jāattīstās vēl plašāk, tādēļ uzņēmumiem ir jāmeklē jaunas tirgus nišas, jauni klienti, jaunas iespējas kā palielināt savu peļņu.
Zvejnieku kompānija SIA X mērķis ir izpētīt un analizēt savas tirgus attīstības iespējas.
Īss galveno zvejniecības problēmu izklāsts ļauj saprast, kā reāli noris nozares darbība.
Valsts nepietiekami rūpējas par eksportu, trūkst resursu, nodokļu nasta ir pārāk smaga un nelietderīga, nav gala nodevām un maksājumiem, cenas par degvielu ir augstas, turpretī par zivīm – zemas. Visu šo minēto faktoru dēļ vairākumam firmu legālā zvejniecība ir nerentabla. No vienas puses, šie faktori, no otras puses, pašu zvejnieku vēlēšanās iegūt ar nodokli neapliekamo peļņu, pamudina zvejniekus uz tīšu nozveju apjomu un cenu samazināšanu zvejas žurnālos, deklarācijās un pavadzīmēs. Tas kļūst iespējams kontroles trūkuma dēļ.
Nereģistrētā nozveja un peļņa padara nozari par izdevīgu un iesaista kapitālu un cilvēku resursus šajā biznesa veidā. Starptautiskais zivrūpniecības lobijs daudzus gadus pretojas zveju radikāli ierobežojošu pasākumu ieviešanai. Zvejas firmas turpina iegūt lielu peļņu, legāli vai galvenokārt nelegāli pārzvejojot zivju resursus un noslēpjot ieņēmumus. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,60 €
Work pack Nr. 1159651
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Zvejnieku kompānijas SIA "X" tirgus attīstības iespējas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/898161

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register