Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:869479
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.04.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOPĒJĀ NOVĒRTĒJUMA SISTĒMA UZŅĒMUMĀ „X”    4
1.1.  Vadība    4
1.2.  Politika un stratēģija    4
1.3.  Personāla vadība    5
1.4.  Ārējā sadarbība un resursi    5
1.5.  Procesu un pārmaiņu vadība    6
1.6.  Uz pakalpojumu saņēmējiem orientēti rezultāti    7
1.7.  Uzņēmumā nodarbināto rezultāti    8
1.8.  Iespaids uz sabiedrību    8
1.9.  Galvenie darbības rezultāti    8
1.10.  Kopējā novērtēšanas līkne    8
  SECINĀJUMI    10
  PRIEKŠLIKUMI    11
Extract

SECINĀJUMI
1. Visvājāk novērtētie kritēriji ir „personāla vadība” un „uz pakalpojumu saņēmējiem orientēti rezultāti”, kas ir novērtēti ar 3 punktiem.
2. Visaugstāk novērtētie kritēriji ir „procesu un pārmaiņu vadība”, „uzņēmumā nodarbināto rezultāti” un „iespaids uz sabiedrību”, kas ir novērtēti ar četriem punktiem.
3. Uzņēmumā ieviestā kvalitātes vadības sistēma, nodrošina kvalitatīvu darbu uzņēmumā, ko var secināt pēc kopējā punktu skaita līknes.
4. Uzņēmums piedalās sabiedriskos pasākumos, tādejādi paaugstinot savu tēlu sabiedrības acīs un veicinot uzņēmuma reklāmu.
5. Darbinieki nav iesaistīti uzņēmuma procesu noteikšanā.
6. Uzņēmums nedalās ar savu pieredzi, tādejādi neietekmējot konkurentus un konkurenti neiespaido uzņēmuma darbību.

PRIEKŠLIKUMI
1. Ieviest pārbaudes kā uzņēmuma darbinieki ir sapratuši misiju, vīziju un vērtības, piemēram, pārbaudot vai sapulces un pārrunas ir notikušas.
2. Rīkot pasākumus, kas veicina darbiniekus darboties mērķu sasniegšanā, piemēram, veicot ievadrunas pasākumu sākumā, kas atgādina par uzņēmuma darbības mērķiem.
3. Iesaistīt darbiniekus uzņēmuma darbībā, nosakot tiem vairāk pilnvaras, vai arī ļaujot biežāk darbiniekiem izteikties, piemēram, izveidojot sadaļu iekšējā tīklā, kur darbinieki var izteikt savus priekšlikumus.
4. Klientu apmierinātības pētījumus veikt biežāk, piemēram, reizi ceturksnī.
5. Noteikt grūtāk sasniedzamus mērķus, lai uzņēmumam būtu jauni izaicinājumi.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1331316
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register