Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:919957
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.02.2014.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

IV Firmas stratēģija, struktūra un sāncensība:
• Vietējie apstākļi ietekmē firmu stratēģiju. Piemēram, Vācijas uzņēmumi mēdz būt hierarhiski; Itālijas uzņēmumi mēdz būt mazāki un tiek vadīti vairāku paaudžu garumā. Šāda stratēģija un struktūra palīdz noteikt, kādā virzienā kompānijas attīstīsies;
• Portera piecu spēku modelī - zema sāncensība veido nozari pievilcīgu. Kamēr vienā brīdī firma dod priekšroku mazākai sāncensībai – ilgtermiņā vietējai sāncensībai ir sava priekšrocība, jo tā rada spiedienu, kas liek uzņēmumiem attīstīties un uzlaboties. Patiesībā, lielāka vietēja konkurence rada zemāku globālo konkurenci;
• Vietējā konkurence liek uzņēmumiem ņemt vērā ne tikai vietējās priekšrocības, piemēram, zemas ražošanas faktoru izmaksas reģionā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1337527
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register