Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:926038
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  A/S Latfood vēsture    5
2.  Čipsu ražošanas industrijas vēsture    6
2.1.  Maskavas salmiņi    6
3.  Produkti    8
3.1.  Produktu uztrurvērtības un kvalitātes kritēriji    8
3.2.  Zaļā karotīte    9
3.3.  Produkcija    10
4.  Zimoli    13
4.1.  Vieta Latvijas mīlētāko zīmolu topā    14
4.2.  Cenas    15
5.  Ādažu čipsu pozicionēšanas karte    17
6.  Tirgus    18
6.1.  A/S “Latfood” peļnā    18
7.  SVID analīze    19
7.1.  A/S “Latfood” jauna marketinga ideja    19
7.2.  Eraf projekts    20
7.3.  Konkurence    20
7.4.  Sods    21
  Secinājumi un ierosinājumi    22
  Bibliogrāfiskais saraksts    23
Extract

7.4.Sods
04.07.2001. Konkurences padome, pamatojoties uz Konkurences likuma 7. panta 2. punktu, 17. panta 2. punktu, kā arī uz Ministru kabineta 30.12.1997. noteikumu Nr. 444 "Konkurences likuma pārkāpumu izskatīšanas kārtība" 20. punktu, konstatēja, ka a/s "Latfood", atrodoties dominējošā stāvoklī kartupeļu čipsu un čipsu no kartupeļu mīklas realizācijas tirgū Latvijas teritorijā, noslēdzot līgumus ar noteikumiem, kuri ierobežo citu preču zīmju atrašanos tirdzniecības tīklos, ar vairākiem mazumtirgotājiem un vairumtirgotājiem, kuri bija spēkā 1999. gadā, piešķirot tiem lojalitātes atlaides, sašaurināja konkurentu piedāvātās konkrētās preces piedāvājumu par sliktu patērētājiem, tādējādi ļaunprātīgi izmantojot dominējošo stāvokli, ir pārkāpusi Konkurences likuma 17. pantā noteikto aizliegumu.
Konstatētais pārkāpums a/s "Latfood" darbībās ir saistīts ar tirgus sašaurināšanu par sliktu patērētājiem. A/s "Latfood" noslēgtie līgumi ar mazumtirgotājiem un vairumtirgotājiem (galvenokārt tirgus segmentā, kurā ietilpst nelielie veikali) ierobežoja konkurējošo preču atrašanos vairāk nekā 100 uzņēmējsabiedrību tirdzniecības vietās Latvijas teritorijā, tādējādi padarot šīs preces noteiktā apjomā nepieejamas patērētājiem. Konkurences padome uzskata, ka pārkāpuma radītās sekas izpaudās apstāklī, ka laika periodā, kad a/s "Latfood" veica darbības, kas ir pretrunā ar Konkurences likumu, patērētājiem tika ierobežotas konkrētās preces veidu izvēles iespējas, t.i., tika ierobežota konkurence starp preču zīmēm.
Konkurences padome uzlika a/s "Latfood" soda naudu 0,1% apmērā no 2000. finansu gada neto apgrozījuma, kas sastāda 3462,5 latus, ieskaitot to valsts budžetā.[10]

Secinājumi un ierosinājumi
Secinājumi
1. A/S „Latfood” sortiments ir ļoti plašs. Tas ietver 11 dažāda garšas čipsu pakas dažāda garšas saļo uzkodu pakas, 8 dažāda garšas riekstu paciņas 7 dažāda garša mērcītes, 3 dažāda garša sāļās uzkodas „Taste & Go”.
2. Pēc aptaujas rezultātiem, A/S „Latfood” ieņem augstas pozīcijas pozicionēšanas kartē dēļ izcīlai garšai un atbilstošai cenai
3. Uzņēmuma peļņa pieaugusi 3,5 reizes – līdz 543,3 tūkstošiem
4. A/S „Latfood” produkciju eksportē uz 12 valstīm.
5. A/S „Latfood” iesaistās visdažādākajos projektos. Tas palīdz popularizēt A/S „Latfood” zīmolu. Un uzlabot produkta kvalitāti.
6. Hipotēze - A/S „Latfood” ir līderis Latvijas čipsu un sāļo uzskodu tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register