Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938431
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS   
1.  Merčendaizinga teorētiskie aspekti   
1.1.  Merčendaizings   
1.2.  Sekciju izvietojums tirdzniecības zālēs   
1.3.  Preču izkārtojums   
1.4.  Reklāmas nozīme merčendaizingā   
2.  SIA „Rotaļlietas” merčendaizings   
2.1.  Sekciju izvietojums veikalā „Rotaļlietas”   
2.2.  Preču izkārtojums veikalā „Rotaļlietas”   
2.3.  Izmantojamās reklāmas veidi   
3.  SIA „Rotaļlietas” merčendaizinga pilnveidošanas iespējas   
Extract

Pirkumu izvēli ietekmē preču izvietojums plauktos. Pārdomāts un pareizs preču izvietojums ir būtisks panākums produktu tirdzniecības veicināšanā. Arī veikala „Rotaļlietas” darbinieki preces ir izvietojuši tādējādi, lai pircējs pēc iespējas vairāk iegādātos dažāda veida preces.
Preces mazuļiem un bērniem līdz triju gadu vecumam tiek izvietotas vertikālos blokos pa tirdzniecības zīmoliem katrā preču grupā. Piemēram, veikalā vispieprasītākās ir Hippo un Fisher Price zīmolu preces. Bieži vien, klients iegādājoties vienu preci vēlas aplūkot arī citas preces, kas ir pieejamas šiem zīmoliem, lai tuvākajā laikā iegādātos bērna vecumam atbilstošu jau nākamo rotaļlietu. Līdz ar to, klienti ir apmierināti, ka viņiem nav jāmeklē preces pa visu veikalu vai arī jālūdz veikala darbinieku palīdzība, lai sameklētu nepieciešamo preci.
Kas attiecas uz precēm, kas atrodas A telpā, tad tās ir izvietotas atbilstoši tematikai. Tas ir, dažādu zīmolu preces tiek izvietotas atbilstoši analogām grupām. Piemēram, lelles ir izvietotas vienā vertikālā blokā, spēļu muzikālie instrumenti – otrā analogā blokā utt.. Preces plauktos tiek izkārtotas vertikāli sākot no dārgākajām precēm – un pašā apakšā – vislētākajām. Preces ir izvietotas viena otrai blakus, kārtīgi saliktas plauktā, lai pircējs tās labāk varētu aplūkot.
Jāatzīmē, ka veikala „Rotaļlietas” iekārtojumā un preču izkārtojumā ir domāts par maksimālu telpu izmantošanu.

2. 3. Izmantojamās reklāmas veidi
Veikals „Rotaļlietas” savā ikdienā visbiežāk izmanto trīs no merčendaizinga reklāmas paņēmieniem. Tie ir cenu zīmju vizuālais noformējums, skatlogu noformēšana un dažādu reklāmas bukletu un lapiņu izplatīšana.
Skaidra preces vai pakalpojuma cenas norādīšana ļauj patērētājam ne tikai zināt pirkuma vērtību, bet arī salīdzināt dažādas preces un pakalpojumus. Skaidra un nepārprotama informācija par preci dod labumu gan patērētājiem, gan uzņēmējiem.
Veikals „Rotaļlietas” ir izstrādājuši divus cenu zīmju dizainus. Pirmais ir domāts visām precēm, savukārt otrais – akcijas precēm. Pirmajā variant cenu zīmes ir mākonīšu formā un zilā krāsā. Krāsa nomierina un piesaista klientus. Par radošajām cenu zīmēm priecājas ne tikai vecāki, bet arī viņu bērni.
Otrajā gadījumā cenu zīmes ir saulītes formā un dzeltenā krāsā. Patstāvīgie klienti viegli orientējas šajā sistēmā un uzreiz var pamanīt akcijas preces, jo dzeltenā krāsa piesaista to uzmanību.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register