Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:964494
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

6) Mērķauditorijas analīze
Lai pareizi pozicionētu produktu tirgū ļoti svarīga ir mērķauditorijas analīze. Tā palīdz pieņemot svarīgus lēmumus preces cenu līmeņa noteikšanā, mārketinga pasākumu izstrādē, kā arī analizējot preču sortimentu.
Analizējot mērķauditoriju, jāņem vērā šādi aspekti:
• ģeogrāfiskais sadalījums – uzņēmums apkalpos tirgu visā Latvijā, gan Rīgā, gan lielākajās pilsētās, gan mazpilsētās, tātad jāņem vērā ka katrai no šīm mērķa auditorijām var būt citāda attieksme;
• demogrāfiskais sadalījums – patērētāji būs ļoti plašā vecuma spektrā, jo
koka karkasu mājas nav dārgas, un tās varētu atļauties gan jauni cilvēki, gan cilvēki gados.
• Sociālekonomiskais sadalījums – tā kā mūsu piedāvātie produkti ietilpst gan augstā gan vidējā cenu līmenī klientu loku veidos pārsvarā turīgāki ļaudis, tātad veidojot reklāmu jakoncentrē tā, lai tā būtu pieejama vairāk cilvēkiem ar augstiem ienākumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register