Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:232481
 
Evaluation:
Published: 09.12.2003.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Patērētāja rīcība iepazīšana ir dabiski izrietošas no tirgzinības jēdziena, tas ir, lūkoties uz precēm un pakalpojumiem no patērētāja redzes viedokļa. Veiksmīgākie tirgvedības speciālisti cenšas uzzināt ko grib patērētājs, nevis padarīt to, ko speciālista izpratnē grib patērētājs. Tirgvedības speciālistiem patstāvīgi jāpēta patērētāj rīcība.
Patērētāja rīcība ietver to cilvēku aktivitātes, kas pērk un lieto preces. Patērētāja rīcība ietver arī pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesu, kas ir pirms pirkumu iegādes un nosaka to iegādi. Tirgvedības speciālistiem jādomā ne tikai par to, ko pirks, bet arī kā, kur, kad un ar kādiem nosacījumiem cilvēks to veiks. Jāzina arī, ka pircējs ne vienmēr ir patērētājs. Bērnu vietā pirks viņu vecāki, bet bērns, kas būs šā produkta patērētājs, var ietekmēt lēmumu pieņemšanu.
Patērētāji rīcības pētnieki atzīst, ka pirkšanas lēmumu pieņemšanā ir dažādas grūtības pakāpes. Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšana var būt ilgstoša procesa vai ļoti impulsa rezultāts. Tā jaunas, nepazīstamas vai ļoti dārgas preces prasa nopietnu izpēti un daudzu papildus lēmumu pieņemšanu. Lietas, pazīstamas preces cilvēki pērk, acumirkļa impulsa vadīti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1123130
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register