Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:979765
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.12.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Segmentēšana- tirgus sadalīšana pēc pircēju grupām, atkarībā no to vajadzībām, rīcības tirgū un attieksmes pret mārketinga pasākumiem.
Kā svarīgākais mārketinga elements ir patērētājs un viņa iespējas lietot preci. Patērētāja vecums, ienākumu līmenis, dzimums utt. ļauj noteikt, kādu preci, kurā tirgū piedāvāt. Svarīgi ir noskaidrot patērētāju dzīves veidu, ieradumus, vērtību analīzi, noteikt patērētāju simpātijas un antipātijas, kā rezultātā patērētāju vajadzības iegūst konkrētās iezīmes, vadoties no tā potenciālais tirgus tiek sadalīts pa daļām- segmentēts. Mērķa tirgus apzināšana ļauj noteikt preces vietu tirgū un nodrošināt maksimālu labumu patērētajiem.
Tātad ir svarīgi izvērtēt, kāds ir iedzīvotāju loks, kuram tiek sniegti pakalpojumi un pārdotas preces un kāds tas būs nākotnē. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1145321
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register