Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253537
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Firmu darbības vides var iedalīt:
• makro vide (firmas ārējā vide)
• mikro vide (firmas iekšējā vide)
• tirgus vide

Organizācijas iekšējās un ārējās vides ietekmes faktoru analīze, nozares un tuvāko konkurentu izpēte dod pārskatu par esošo stāvokli, un par organizatorisko pasākumu priekšnosacījumiem stratēģijas izstrādei. Šāds modelis sasaista vienotā veselā visu procesu: stratēģijas analīzi – stratēģijas plānošanu – stratēģijas vadību un objektīvi garantē veiksmīgu darba procesu un gala rezultātu.
Mikro un arī makro vides faktoru ietekme un situāciju izmaiņas spiež komersantu īstenot pārmaiņas. Pārmaiņām ir ciklisks raksturs. Cikla sākumā notiek esošā stāvokļa un situācijas analīze; turpmāk - gala mērķa noteikšana un plāna izstrāde; darbinieku iesaistīšana pārmaiņās un viņu sagatavošana, pārmaiņu īstenošana, bet cikla noslēgumā jāveic pārmaiņu rezultātu novērtēšana un nostiprināšana

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1204991
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register