Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:843232
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma darbības nozares raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma darbības jomas īss apraksts    4
1.2.  Nozares attīstības tempu raksturojums    6
2.  Uzņēmuma tirgus nišas raksturojums    10
2.1.  Patērētāji, vajadzības, pieprasījums    10
2.2.  Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi    11
3.  Uzņēmuma tirgus mērķi    14
4.  Uzņēmuma tirgus aktivitāšu raksturojums    16
4.1.  Produkta apraksts    16
4.2.  Cenas no tirgus viedokļa    18
4.3.  Mārketinga komunikācijas    19
4.4.  Preču sadales un relizācijas varianti    21
5.  Uzņēmuma īss tirgzinību problēmu raksturojums un nepieciešamo izmaiņu priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras saraksts    26
  Pielikums    27
Extract

Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi
Konkurence ir cīņa starp preču ražotājiem par izdevīgākajiem preču ražošanas un realizēšanas apstākļiem un iespēju gūt lielāku peļņu. Mārketinga misija ir nodrošināt uzņēmumam priekšrocības konkurencē.
Latvijā ir daudz uzņēmumu, kas nodarbojas ar apdrošināšanu un tāpēc ERGO uzņēmumam ir pietiekami daudz konkurentu.

ERGO konkurenti ir
Balta
Baltijas apdrošināšanas nams
Baltikums
Balv
BTA,
If Latvija
Gjensidige Baltic
Grawe (Krājbanka)
2008. gada 30. jūnijā Latvijas Krājbanka pārtrauca sadarbību ar apdrošināšanas kompāniju Grawe), proti, banka turpmāk vairs nepārdos GRAWE apdrošināšanas produktus, kas it kā samazina konkurenci dzīvības apdrošināšanas sfērā.
Taču šī sfēra kļūst aizvien populārāka, tādēļ aizvien jaunas un jaunas kompānijas vēlas piedāvāt savus pakalpojumus Latvijas tirgū, kas ne tikai liecina par lielu konkurenci, bet arī par šīs nozares izaugsmes un nākotnes iespējām.
Tas lielākoties varētu būt saistīts ar demogrāfisko situāciju valstī un iespēju, ka drīz vien valsts vairs nespēs nodrošināt iedzīvotāju vecumdienas, proti, pensiju. Šo faktu pastiprina arī valsts izstrādātā politika, par 25% nodokļu atvieglojumiem, tādējādi stimulējot iedzīvotājus sākt domāt par savām vecumdienām. Šādu situāciju, manuprāt, vēlas izmantot neviena vien kompānija, jo šie pakalpojumi ir savā sākuma stadijā un tā arvien vairāk attīstās un paplašinās ar katru gadu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1124586
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register