Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:280837
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 29 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA ”Vidzeme90” raksturojums    5
1.1.  SIA ”Vidzeme90” vēsture    5
1.2.  SIA ”Vidzeme90” organizatoriskā struktūra    6
1.3.  SIA ”Vidzeme90” ekonomisko rādītāju analīze    7
2.  Mārketinga komplekss    9
2.1  Mārketinga Mix elementi    10
3.  SIA ”Vidzeme90” mārketinga vides novērtējums    14
3.1.  Mikrovides analīze    14
3.2.  Makrovides analīze    15
4.  SIA ”Vidzeme90” darbs ar klientiem    18
5.  SIA ”Vidzeme90” klientu aptauja un rezultāta analīze    19
6.  Tirgus segmentu analīze    22
7.  SIA ”Vidzeme90” konkurenti    24
7.1.  Produktu cena    24
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotie avoti    29
  Pielikumi    30
Extract

Katru gadu valstī tiek dibināti jauni uzņēmumi. Tajā pat laikā daudzus uzņēmumus pasludina par maksātnespējīgiem, bankrotējušiem un tie tiek likvidēti. Uzņēmējdarbība un tās vide mūsdienās it ļoti mainīga. Uzņēmējam pats galvenais ir lūkoties soli, bet vēl labāk vismaz divus soļus uz priekšu tajā jomā, kurā viņš darbojas vai nolēmis darboties. Kā apliecina prakse, tad patiesi konkurētspējīgi ir tie uzņēmumi, kas īsteno uzņēmējdarbību, izmantojot jaunāko tehnoloģiju, ļoti rūpīgi veic tirgus izpēti, izstrādā un elastīgi īsteno perspektīvus mārketinga plānus.
Attīstīto valstu ekonomikā raksturīgs tas, ka sākot ar XX. Gadsimta otro pusi, aizvien būtiskāka loma ir pakalpojumiem. Pakalpojumu izmantošanas apjomi pakāpeniski izvirzās dažādu labumu izmantošanas priekšplānā. Pakalpojumus sniedz, ražo un pārdod privātie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību organizācijas.
Tāds pakalpojumu sniedzējs ir izraudzītais prakses uzņēmums – SIA “Vidzeme90”, kas piedāvā savus pakalpojumus patērētājiem Ziemeļaustrumu Latvijā. Vidzemes novadā. Tā pamatdarbības veids ir būvniecība, remonts un uzturēšana, kā arī projekts darbi, degviela un pārdošana. Šo prakses vietu izvēlējos tā veiksmīgās uzņēmējdarbības dēļ vairāk kā desmit gadu garumā un laikam tāpēc kā es tur strādāju. Svarīga arī ir tā atrašanās vieta – Madona, vieta kur dzīvoju un strādāju, tas ļāva spiest arī par veiksmīgas uzņēmējdarbības modeli manā pilsēta. Iepazīstoties ar uzņēmuma darbību, uzzināju arī to, kā SIA “Vidzeme90” sīvajos un nežēlīgajos nozares konkurences apstākļos ir panācis pircēju uzticēšanos, izvēloties tieši šī uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.
Prakses mērķis ir nostiprināt iegūtās teorētiskās zināšanas un sekmēt profesionālo kompetenču attīstību uzņēmējdarbībā, pievēršot uzmanību tam, kā organizācijas izmanto un pielieto mārketinga instrumentus, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu uzņēmējdarbības izaugsmi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register