Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:190532
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Not used
Extract

Restorāns „Vilku krogs” ir uzņēmums, kas veic savu saimniecisko darbību Latvijas teritorijā. Šis uzņēmums nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu un kā nodokļu maksātājs ir reģistrējies kopš 2003. gada. 13.novembrī. Uzņēmuma darbības veids – pakalpojumu sniegšana. Restorāns „Vilku krogs” apkalpo apmeklētājus ikdienā un veic banketu galdu klāšanu. Restorāns ir pārtikas aprites uzņēmums, kas nepieciešama apmeklētāju ēdināšanai un atpūtai. Restorāns pagatavo un realizē ātri pagatavojamos ēdienus.
Restorāns „Vilku krogs” ir sabiedriskās ēdināšanas uzņēmums ar labu darba pieredzi un samērā augstu apmeklētību. Ceļotāji un tūristi tiek laipni aicināti piestāt un ieturēt maltīti mājīgajā restorānā. Šeit jūs vienmēr sagaidīs laipna un ātra apkalpošana.
Restorāns laipni aicina nobaudīt gardu un sātīgu maltīti, piedāvā ikdienas maltīti, galda klāšanu dažāda mēroga pasākumiem: banketiem, kāzām, jubilejām un bēru mielastiem.
Restorāna darba uzdevumi ir:
sniegt viesiem pieklājīgu un laipnu apkalpošanu;
viesiem pasniegt veselībai nekaitīgu ēdienu;
palīdzēt viesim izvēlēties sev tīkamu ēdienu;
uzturēt restorāna telpas sanitārās higiēnas prasībām atbilstošā veidā;
radīt mājīgu atmosfēru apmeklētāju sagaidīšanas laikā
Restorāns "Vilku krogs" Preiļos savus apmeklētājus patiešām spēj pārsteigt. Katrs "Vilku kroga" ēdiens ir bauda gardēdim, turklāt par lielpilsētas iedzīvotājiem neierasti zemām cenām. Maltīte tiek pasniegta vietējā keramiķa īpaši šim uzņēmumam darinātos tumšos traukos. Arī restorāna gaisotne tā vien mudina kaut brīdi piemirst ikdienas raizes.
Restorāna „Vilku krogs” darbiniekiem ir augstas prasības. Tiem jābūt kvalificētiem un jāpapildina savas zināšanas. Darbiniekiem jābūt komunikabliem, jāprot profesionāli sadarboties ar klientiem, attieksmei pret klientu jābūt laipnai. Tiem jābūt arī ar lielu gribasspēku, augstu darba motivāciju, regulāri jāpilda uzņēmuma vadītāja noteiktie rīkojumi.
Dienā strādāju 4 stundas. Darba laiks man bija no 9.00 līdz 13.00. Strādāju piecas dienas nedēļā, bet kad bija kādas svinības vajadzēja palikt ilgi.
Mani pienākumi bija:
passo sagatavošana darbam;
galdiņu servēšana;
viesu apkalpošana;
netīro trauku vagoniņa izkraušana;
galdiņu uzkopšana;
galda piederumu un glāžu tīrīšana.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register