Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:193903
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.09.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  VIESNĪCAS STRUKTŪRA UN DIENASTU IEDALĪJUMS    4
1.1.  Viesnīcas struktūra    5
1.2.  Dienastu iedalījums un to funkcijas    6
2.  VIESNĪCAS REZERVĀCIJU VEIKŠANA UN TO APSTRĀDE    7
2.1.  Rezervācijas process    7
2.2.  Rezervācijas aktivitātes un saistītā dokumentācijas    8
2.3.  Rezervēšanas sistēmas    8
3.  VIESNĪCAS SAGATAVOTĪBA VIESU UZŅEMŠANAI UN SEKOJOŠĀS AKTIVITĀTES    9
3.1.  Viesu reģistrēšana    9
3.2.  Darbinieku loma uzņēmuma tēla veidošanā    10
3.3.  Viesu izrakstīšana    11
  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    14
  Pielikumi    15
Extract

NOBEIGUMS
The Carisbrooke Hotel ir tikai 3 zvaigžņu viesnīca, taču tā veiksmīgi sekmē savu darbību neskatoties uz apkārtējo konkurenci un ierobežotajam iespējām. Uzņēmuma vadība ļoti uzmanīgi seko līdzi savu darbinieku lēmumiem. Tā kā Bormusa ir pilsēta ar varāk kā 300 viesnīcām tajā, ir jāprot atrast veidu, kā piesaistīt jaunos un nezaudēt lojālos klientus.
Šis uzņēmums lielako uzsvaru liek uz savu personālu un viņu attieksmi pret klientiem – laipnību, pozitīvismu, profesionālismu, par ko liecina atsauksmes, pieejamas gan Booking.com, gan Trip Advisor mājaslapā.
Uzņēmuma struktūra ir vienkārša, tapēc personāls jūtas tuvāks viens otram un arī vadībai. Lēmumi tiek apspriesti un saskaņoti ar vispārējo vadītaju, kas savukārt izsaka savu viedokli un paskaidro iemeslus lēmuma apstiprināšanai vai tieši otrādi – noraidīšanai.
The Carisbrooke Hotel pieturas pie samērā vienkāršas rezervācijas sistēmas, kas ir loģiski, izmantojot tikai pāris rezervāciju sistēmas. Vienkārša rezervācijas forma un rezervāciju žurnāls ir ātrs un ērts veids, kā piefiksēt klientu vēlmes saistībā ar viņu vizīti. Viegli izdzēst un izlabot, kur datora programmas var “nojukt”, kad tas vismazāk gaidīts.
Tā kā uzņēmuma darbiniekiem nav noteiktas formas, kurās viņiem jaģērbjas, autore ieteiktu padomāt par to. Protams, vizuāli personāls izskatās ļoti labi (glīti saposušies administratori un melnbaltā ģērbušies oficianti un istabenes), taču vienāda stila uniformas varētu palīdzēt personālam izskatīties profesionālāk. Nelielas personalizētas vārdu piespraudes arī būtu noderīgas, jo izsakot atzinību viesnīcas personālam, klientam būtu iespēja atsevišķi izcelt vienu vai vairākus darbiniekus. Domājams, tas paceltu arī uzslavēto darbinieku pašapziņu.
Vēl viens no ieteikumiem būtu pasteigties as viesnīcas mājaslapas uzlabošanu, jo mūsdienu tehnoloģijas attīstas “vēja ātrumā”. Aizvien vairāk cilvēku tiecas rezervēt viesnīcas caur interenetu. Tie meklē uzņēmumu mājaslapas, lai ar vienu klikšķi varētu izvēlēties datumus un rezervēt nepieciešamās istabiņas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register