Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:785035
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Анотация    4
  Ievads    5
1.  Viesmīlības industrija    6
2.  Viesnīcas “Gutenbergs” vispārējs raksturojums    8
3.  Viesa cikla analīze    14
4.  Viesnīcas “Gutenbergs” organizatoriskā struktūra    24
5.  Viesnīcas “Gutenbergs” saimnieciskās darbības raksturojums    31
6.  Viesnīcas “Gutenbergs” mārketinga darbības raksturojums    33
7.  SWOT (SVID) Analīze    40
8.  Viesnīcas “Gutenbergs” finansu rādītāju analīze    42
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotā literatūra    55
Extract

Viesmīlības industrija ir plašākas nozares – tūrisma industrijas – daļa. Ceļojumu un tūrisma industrija ir plaša nozare ar kopēju uzdevumu: nodrošināt ceļotājiem cerēto vai pieprasīto apkalpošanu. Ceļojumi un tūrisms ietver sevī visu, kas rodas ceļotāju, biznesa pārstāvju, valsts pārvaldes darbinieku un visu to cilvēku, ar kuriem viņi nonāk kontaktā, savstarpējās saskarsmes. Tā ir viena no pasaules lielākajām industrijām.
Viesmīlības industrija ietver viesu apmešanās un ēdināšanas pakalpojumus, ar kuriem tiek nodrošināta ceļojošā publika. Daudzas viesnīcas piedāvā arī atpūtas u.c. iespējas.
Viesnīcu var definēt kā uzņēmumu, kura pamatmērķis ir nodrošināt apmešanās iespējas plašai sabiedrībai un kurš piedāvā vienu vai vairākus no zemākminētajiem pakalpojumiem: ēdienus un dzērienus, numurus, kur viesiem apmesties, apkalpošanu numuros, dažādu dienestu pakalpojumus, veļas mazgāšanu, mēbeļu un kustamā īpašuma lietošanu.
Viesnīcām ir nozīmīga loma cilvēku savstarpējā saskarsmē, jo tajās var rīkot tikšanās promenentu pilsoņu klubu biedri, dažādas biznesa, kā arī vietējās un nacionālās kompānijas. Tās piesaista augstas kvalitātes apmešanās iespējas un iekārtojums. Viesnīca var kalpot par apkārtējai sabiedrībai saietu vietu.
Viesmīlības dienesta darba pievilcību var izskaidrot ar vairākiem elementiem. Piemēram, visas viesnīcas izvēlas sev tēlu, kādu tās vēlas radīt. Viesnīcas arhitektūrai un stilam ir liela nozīme tās tēla nostiprināšanā, bet vienīgi viesnīcas personāls, un it īpaši tās uzņemšanas dienests, ir galvenie šī tēla rādītāji.
Uzņemšanas dienests praktiski ir pirmais, kas nonāk personiskā kontaktā ar viesiem. Katram viesim, kas ierodas viesnīcas uzņemšanas dienestā, ir savas atšķirīgas vajadzības, vēlmes un cerības, bet viesnīcas uzņemšanas dienestā sākas to piepildījums. Uzņemšanas dienesta personālam jāveic reģistrācija, jāapkalpo viesu rēķini, jāatvieglo norēķināšanās process. Talantu un prasmju daudzveidība, kas nepieciešama uzņemšanas dienesta darbiniekiem, padara viņu darbu gan interesantu, gan arī labi atalgotu. Darbs ir aizraujošs, jo nav ne pilnīgi vienādu viesnīcu, ne divu pilnīgi vienādu viesu. [ 1.]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −9,48 €
Work pack Nr. 1115758
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register