Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205763
 
Evaluation:
Published: 17.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums    3
1.1.  Uzņēmuma darbības virziens    3
1.2.  Uzņēmuma vieta tirgū un konkurentu apskats    3
1.3.  Uzņēmuma produktu un pakalpojumu raksturojums    4
1.4.  Tehniskais nodrošinājums    5
1.5.  Uzņēmuma produkta noieta dinamikas raksturojums    5
3.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
3.1.  Atsevišķo struktūrvienību darbinieku darba uzdevumi    6
3.2.  Apkalpošanas kultūras raksturojums    8
3.3.  Klientu pieņemšanas telpas    8
3.4.  Klientam pieejamā uzņēmuma dokumentācija    8
4.  Mani uzdevumi    9
  Secinājumi    10
Extract

Secinājumi
Jūrmalas tūrisma biroja darbības pozitīvie aspekti ir:
• liels pakalpojumu klāsts gan ienākošam, gan izejošam tūrismam;
• 44 gadu pieredze;
• izdēvīga atrašanas vieta vasaras sezonā;
Jūrmalas tūrisma biroja darbības negatīvie aspekti:
• vājš mārketings – uzņēmums neigulda līdzekļus reklāmā;
Bukleti un katalogi nepiesaista potenciālo klientu uzmanību. Interneta mājas lapas noformējums ir ļoti novecojis, nodaļu izkārtojums nav ērti lietojams. Uzņemumam nav savas firmas izkārtnes un to nevar atrast.
• nav atbildīgas personas, kas izstrādātu mārketinga stratēģiju;
• uzņēmums nepieņem darbā jaunus darbiniekus;
• nav ALTA un IATA biedrs;
• nav reģistrējies TATO datubāzē;
• klientu apkalpošanā nepielieto jaunākas tehnoloģiju risinājumus.

Ņēmot vērā uzņēmuma darbības pozitīvos un negatīvos aspektus, es varu secināt, ka:
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāturpinā attīstīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, kā arī meģināt to palielināt nākotnē, sekojot līdzi aktuālākām tūrisma tendencēm;
• Jūrmalas tūrisma birojam vajag ieguldīt lielus līdzekļus reklāmā, jo tas stipri ietekmē uzņēmuma atpazistamību;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāiestājās ALTA un Starptautiskājā Gaisa Transporta Asociācijā;
• Jūrmalas tūrisma birojam ir jāpiereģistrējas TATO datubāzē;
• Uzņēmumam ir jāiegādājās jaunākas tehnoloģijas, un jāpielito tāš klientu apkalpošanā.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register