Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:208211
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 21 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KVALITĀTES NOZĪME, NOVĒRTĒŠANAS METODES UN KRITĒRIJI    4
1.1.  Kvalitātes nozīme tūrismā    4
1.2.  Kvalitātes novērtēšanas metodes un kritēriji    6
1.3.  Viesu māju kvalitātes prasības    8
1.4.  Kvalitātes sertifikāti    11
1.5.  Kvalitātes vadīšanas sistēmas    12
1.6.  Q Kvalitātes sistēma    14
2.  VALMIERAS NOVADA NAKTSMĪTNES    17
2.1.  Valmieras novada naktsmītņu attīstība    17
2.2.  Viesu māju raksturojums    19
3.  KVALITĀTES PĒTĪJUMS PAR VALMIERAS NOVADA VIESU MĀJĀM    21
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    27
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    29
Extract

Secinājumi
1. Valmieru visvairāk apmeklē Vācu, Somu, Igauņu un Lietuviešu tūristi.
2. 2009.gadā tūristu skaits sarucis par 30 – 50%
3. No 13 viesu mājām Valmieras novadā 9 darbojas vairāk kā 5 gadus.
4. Visvairāk gultasvietu ir Baltakmeņu muižai, Denderiem, Lauviņām un Mazajam Ansim, kas kopā sastāda 55% no kopējā viesu namu gultu skaita.
5. 3 viesu mājas ir saņēmušas Eiropas Savienības līdzfinansējumu
6. Būtiski katrai viesu mājai ir atrast savu nišu, jo tūristiem patīk tās vietas, kas atšķiras no citām.
7. Informāciju par viesu mājām var atrast Valmieras mājās lapā, bet 70% viesu māju ir sava mājas lapa.
8. Tikai Pilskalnu personalizētā mājas lapa piedāvāja informāciju 4 valodās.
9. Lantus ir vienīgā viesu māja, ko var rezervēt ar on-line sistēmu.
10. 60% no viesu mājām neatbildēja uz e-pastu.
11. Mazais Ansis ir vienīgā vieta, kur var norēķināties par pakalpojumiem ar elektronisko karti.
12. 30% viesu mājās ir sasniedzamas ar sabiedrisko transportu.
13. Norādes uz ceļiem vairāk neatbilst, līdz ar to viesiem kas neorientējas labi Valmieras apkārtnē ir apgrūtinoši atrast viesu namu.
14. Viesu māja Vakarvēji viesiem dāvina meža veltes - bērzu sulas, ogas, sēnes.
15. Atsevišķa smēķētāju zona telpās nav nevienā viesu mājā.
16. Nevienai viesu mājai nav piešķirts sertifikāts „Zaļās atslēgas”.
17. Viesu mājās trūkst informatīvi materiālu par apkārtnes atpūtas iespējām un apskates objektiem, kā arī pašu viesu māju bukletiņi, kas cilvēkiem pēc ceļojuma atsauktu patīkamas atmiņas.
18. 60% viesu mājas nešķiro atkritumus.
19. 30% viesu mājas lieto videi draudzīgus tīrīšanas līdzekļus.
20. Visaugstākais pašvērtējums ir viesu namam Lantus un Mazais Ansis.
21. Sanitāro telpu noformējums ir pārāk vienkāršs.
22. Daudzi viesu nama pārstāvji runā tikai latviešu un krievu valodā, kas liedz iespēju kontaktēties ar citiem ārzemju viesiem, kas runā angliski, vāciski u.c.
23. Pēc novērotāja anketu apkopojuma vislabākais rezultāts ir viesu mājai – Elēna un Mazais Ansis.
24. vidējais kvalitātes vērtējums ir 69%, kas nozīmē, ka viesu mājām vēl ir kur attīstīties

Priekšlikumi
1. Sadarboties ar citiem tūrisma uzņēmumiem, lai būtu konkurētspējīgāki gan starp sava novada viesu mājām, gan arī ar citiem novadiem.
2. Izveidot informatīvos materiālus – krāšņus un interesantus.
3. Viesu mājās, kuras darbojas 5 un vairāk gadus, nepieciešams atjaunot, lai neizskatītos nolietotas telpas un mēbeles.
4. Personalizētas mājas lapās sniegt informāciju vismaz 3 valodās (latviešu, krievu un angļu).
5. Aktīvāk darboties ar interneta starpniecību, jo mūsdienās cilvēki pavada daudz laiku sērfojot internetā, tāpēc tā ir iespēja satikt savus potenciālos viesus.
6. Izvietot ceļa norādes labi redzamās vietās pie galvenajiem pagriezieniem ceļā uz viesu māju.
7. Viesu ērtībām ieviest elektronisko norēķinu sistēmu.
8. Vajadzētu kvalitātes sertifikātu padarīt par modes tendenci, bet kas neprasītu lielus līdzekļus no mazajiem uzņēmējiem. Kā arī veidot gan valsts mēroga, gan starptautiskā mēroga mārketinga aktivitātes tiem, kuri ir iestājušies.
9. Uz sezonas laiku pieņemt darbā vismaz vienu cilvēku, kas varētu komunicēt ar ārzemju tūristiem.
10. Katrai viesu mājai izpētīt to mērķa auditoriju, kā arī motivējošos faktorus, kas rosina cilvēkiem doties uz viņu viesu māju.
11. Patstāvīgajiem viesiem iedāvāt atlaižu programmu vai kādu speciālo piedāvājumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register