Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:897992
 
Evaluation:
Published: 26.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisms, tā attīstība pasaulē un Latvijā    5
1.1.  Tūrisma attīstība pasaulē    5
1.2.  Tūrisma attīstība Latvijā    6
2.  Uzņēmuma darbības analīze: tūrisma attīstības kontekstā    8
2.1.  Pamatdarbības raksturojums    8
2.2.  Uzņēmuma misija un tā mērķu raksturojums    10
2.3.  Uzņēmuma struktūra    14
2.4.  Saimniecisko risku analīze    17
3.  Piedāvāto pakalpojumu pieprasījuma tirgus izpēte    18
3.1.  Tirgus analīze    19
3.2.  Konkurences analīze    20
4.  Vadīšanas mērķu un stratēģijas novērtējums    23
4.1.  Organizācijas stratēģijas izvēle    24
4.2.  Vadīšanas kvalitātes novērtējums    27
  Secinājumi    30
  Анотация    31
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Pašreizējā Latvijas situācijā daudzi pat nezina par plašajām atpūtas iespējām ārpus Rīgas, bet tie cilvēk, kas to zina to arī izmanto, jo tā ir vienreizēja iespēja atpūsties sakoptā lauku vidē bez pilsētas piesārņojuma. Arī pats tūrisms sāk nostabilizēties un kļūst kvalitatīvāks, jo ar katru gadu pienāk arvien vairāk jaunu tūrisma uzņēmēju.
Tikai retais apjauš, ka tūrisma bizness ir tāds pats uzņēmējdarbības veids kā visi pārējie, kas prasa:
rūpīgu tirgus izpēti;
sava tūrisma piedāvājuma izstrādi;
cenas noteikšanu, lai tā apmierinātu gan pircēju, gan pārdevēju;
veiksmīgi izstrādātu mārketinga politiku.

Lai veiksmīgi varētu darboties mazie un vidējie uzņēmumi Latvijā, vadītājiem lielāku uzmanību ir jāvelta uzņēmuma vadīšanas sistēmas novērtēšanai, kā arī pareiza stratēģiskā plāna izstrādei. Tas, cik lielā mērā uzņēmējs ir pievērsis uzmanību šiem faktoriem un kādā veidā ir izstrādājis stratēģisko plānu, nosaka uzņēmuma turpmāko darbošanās nākotni. Šajā sakarā veiksmīga uzņēmuma vadītājam ir nepieciešams, ne tikai sistemātiski sekot ekonomiskajām aktualitātēm, bet arī jāprot laikā noreaģēt uz ārējās vides izmaiņām un pieņemt pareizos lēmumus ekstremālās situācijās. Lielā mērā efektīva uzņēmuma darbību nosaka vadītāja izglītība, zināšanas un pieredze konkrētajā darbības jomā.

Tūrisms pasaulē ir visstraujāk un vissekmīgāk augošā tautsaimniecības nozare. Tūrisms tiek uzskatīts par stratēģisku ekonomiskās attīstības prioritāti. Vairāk nekā 550 miljonu cilvēku katru gadu apmeklē citas valstis, kamēr desmit reizes vairāk tūristu ceļo savas valsts iekšienē. Tūrismam ir liela loma valsts tautsaimniecībā, jo tūrisms palīdz dažādot un stabilizēt reģionu ekonomiku, rada papildus darba vietas, veido plašāku ražotņu izveidi. Tūrisma attīstība varētu sniegt ievērojamu ieguldījumu valsts makroekonomisko mērķu sasniegšanā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register