Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:345458
 
Evaluation:
Published: 07.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
Pētāmā objekta aktuālā situācija (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā ) pētījuma periodā    5
Grobiņas novada iesaistes, vieta un loma teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās    6
Valsts, pašvaldības, nozaru institūciju attieksme, perspektīvie plāni, nākotnes nodomi attiecībā pret Grobiņas novadu    7
4.  Grobiņas novada domes pētījums    10
4.1  Grobiņas novada raksturojums    10
4.2  Grobiņas novada saimnieciskās darbības analīze un efektivitātes noteikšana    12
4.3  Grobiņas novada iesaistīšanās globālajos procesos, tīklos, starptautiskās sadarbības    15
4.4  Grobiņas novada domes pakalpojumu sniegšanas darba organizēšanas un kvalitātes analīze    16
4.5  Grobiņas novada domes personālvadības procesu izvērtēšana    17
4.6  Grobiņas novada domes pakalpojumu mārketinga analīze, tai skaitā e-mārketinga    17
4.7  Grobiņas novada attīstības iespējas    18
4.8  Secinājumi    20
4.9  Priekšlikumi    21
Iegūtie materiāli zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai    23
Extract

Autores prakses ilgums bija no 03.01.2011. līdz 27.03.2011.Prakse tika iziet Grobiņas novada domē. Jo bakalaura darba tēma ir „Grobiņas novada tūrisma attīstības iespējas.”
Autores prakses mērķis - nostiprināt studiju laikā iegūtās teorētiskās zināšanas, apgūt pētnieciskā darba metodes un iemaņas, kas nepieciešamas tūrisma un viesmīlības nozares uzņēmuma darbiniekam un vadītājam, un ko paredz uzņēmumu un iestāžu vadītāja profesijas standarts, iegūt materiālus bakalaura darba izstrādei.
Autores prakses uzdevumi :
1.Iepazīstas ar pētāmā objekta vai parādības aktuālo situāciju (pasaulē, Eiropā, valstī, reģionā) pētījuma periodā.
2.Izvērtē un izanalizē objekta vai parādības iesaisti, vietu un lomu teritoriālajās, ekonomiskajās, sociālajās struktūrās, sistēmās.
3.Noskaidro valsts, pašvaldību, nozares institūciju attieksmi, perspektīvos plānus, nākotnes nodomus attiecībā pret pētāmo objektu vai procesu.
4.Pētot uzņēmumu:
4.1.raksturo uzņēmuma lielumu, funkcijas, vietu tirgū;
4.2.izvērtē un izanalizē uzņēmuma saimniecisko darbību un tās efektivitāti, uzņēmuma darbības rādītājus kontekstā ar tendencēm pasaulē, reģionā, valstī;
4.3.izvērtē uzņēmuma iesaistīšanos globālajos procesos, tīklos, starptautisko sadarbību;
4.4.analizē pakalpojumu sniegšanas darba organizāciju, kvalitāti;
4.5.izvērtē un analizē personālvadības procesus;
4.6.veic pakalpojumu mārketinga analīzi, tai skaitā e-mārketingu;
4.7.novērtē uzņēmuma attīstības iespējas, stratēģiju
4.8.dod savus secinājumus un priekšlikums darbības pilnveidošanai.
5.Iegūst materiālus zinātniski pētnieciskā (bakalaura) darba uzrakstīšanai.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1239613
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register