Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:382328
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Vispārējas ziņas par viesnīcu    4
2.  Viesnīcas darbības praktiskā izpēte    7
2.1.  Ēdināšana    7
2.2.  Viesu izmitināšana    8
2.3.  Vizuālais noformējums    11
2.4.  Viesnīcas pakalpojumi    12
2.5.  Viesnīcas palīgpakalpojumi    14
2.6.  Noslogojums    15
2.7.  Viesnīcas organizatoriskā struktūra    16
2.8.  Dienestu savstarpējā darbība    18
2.9.  Sadarbības uzņēmumi    19
2.10.  Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem    22
  Secinājumi un priekšlikumi    23
Extract

2.10. Sadarbība ar nozares asociācijām un citiem viesmīlības uzņēmumiem

Viesnīca „Days Hotel ” ir Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas biedrs.
Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija ir biedrība, kura apvieno naktsmītnes
un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai. Tās misija ir
• uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti,
• sakārtot Latvijas viesnīcu un restorānu tirgu,
• pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē.
Viesnīca „Days Hotel” katru mēnesi Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijai iesniedz statistiku par viesnīcas istabu noslogojumu, savukārt Latvijas Republikas centrālai statistikas pārvaldei tiek iesniegts pārskats par viesnīcas darbību. Viesnīcu statistika apskatāma statistikas datubāzēs http://www.csb.gov.lv/.
Viesnīcas viesi tiek arī ievietoti „melnajā sarakstā”, ja to uzvedība neapmierina ne klientus, ne viesnīcu. Šo sarakstu viesnīcas publicē arī pārējām, lai tiktu paziņotas nevēlamās personas.

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

Prakses laikā secināju:
1. Galvenās viesnīcas „Days Hotel” darbības ir izmitināšana, ēdināšana, konferenču un pasākumu organizēšana.
2. Viesnīca atrodas viesiem izdevīgā un ērti pieejamā vietā.
3. Viesnīcai ir svarīgas viesu ērtības, līdz ar to tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi un palīgpakalpojumi, kuri uzlabo un atvieglo viesu uzturēšanos viesnīcā.
4. Vislielākais noslogojums viesnīcā „Days Hotel” ir vasaras mēnešos.
5. Vismazākais noslogojums ir februārī un aprīlī.
6. Viesnīcas direktora pakļautībā ir saimnieciskais dienests, viesu uzņemšanas dienests, ēdināšanas dienests.
Priekšlikumi:
1. Jānodrošina viesnīcas numuru izcenojumu informācija viesnīcas mājaslapā un arī brošūrā, tādēļ ka tie tur nav redzami.
2. Tā kā viesnīcas noslogojums ir zems, secinot pēc Rīgas viesnīcu noslogojuma datiem, tad ir jāmeklē varianti, kā palielināt to, piemēram, piedāvājot viesiem jaunus pakalpojumus, kā, piemēram, skaistumkopšanas salonu vai trenažieru zāli.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register