Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:382365
 
Evaluation:
Published: 24.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kursa darba uzdevums    3
  Ievads    4
1.  Viesnīcas raksturojums    5
1.1.  Viesnīcas atrašanās vieta    5
1.2.  Viesnīcas mērķu grupa    5
1.3.  Piedāvātie pakalpojumi    6
1.4.  Piedāvāto pakalpojumu cenu līmenis    7
2.  Blakus esošo viesmīlības uzņēmumu raksturojums    9
3.  Viesnīcas „Kuldīga” iekārtojums atbilstoši III kategorijai    11
4.  viesnīcas organizatoriskā struktūra    12
4.1.  Viesnīcā esošo dienestu raksturojums    14
4.2.  Viesnīcas „Kuldīga” darbinieku skaits uzņēmumā    15
5.  Informācijas nodošanas plūsma viesnīcā „Kuldīga”    17
6.  saimniecības dienesta darbinieka amata apraksts    18
7.  Saimniecības dienesta darbinieku amata apraksts    20
8.  Saimniecības dienesta darba vietas iekārtojums, dokumentācija    21
8.1.  Saimniecības dienesta telpu iekārtojums    21
8.2.  Saimnieciskā dienesta darba dokumentācija    21
9.  Viesu cikla raksturojums uzņēmumā    23
10.  Viesu aptaujas anketas izveide    24
11.  viesnīcas vēlamā sadarbība ar tūrisma organizācijām un citiem uzņēmumiem    25
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikumi    28
Extract

Latvijas tūrisma tirgus pašlaik ir stabilākais no Baltijas valstīm, intervijā aģentūras BNS biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” atzina tūrisma operatora “Tez Tour” direktors Baltijas valstīs Konstantīns Paļgovs. [1] Tā kā tūrisms sevī iekļauj dažādu pakalpojumu un piedāvājumu klāstu, kurā ietilpst arī naktsmītņu piedāvājums, tādējādi var secināt, ka arī naktsmītņu pieprasījums ir stabils un atbilstošs tūrisma popularitātei Latvijā.
Pēc Tūrisma attīstības valsts aģentūras datiem iekšzemes tūrisms Latvijā 2010. gadā ir palielinājies par 12%. TAVA atzīmē, ka viesnīcās un citās tūristu mītnēs, pēc Centrālās statistikas pārvaldes datiem, 2010. gada trešajā ceturksnī tika apkalpoti 532,4 tūkstoši cilvēku jeb par 29,5% vairāk nekā 2009. gada tajā pašā periodā. Priecē, ka no visiem apkalpotajiem cilvēkiem 68% bija ārvalstu viesi un visvairāk ir pieaudzis viesu skaits no Krievijas – par 79%. [2]
Izvērtējot šos datus var secināt, ka jaunas viesnīcas vai viesu mājas izveide, kādā no Latvijas pilsētām var sniegt vēlamo rezultātu un veiksmīgi turpināt iesākto darbību, jo tūrisms Latvijā sāk kļūt arvien populārāks un tādējādi, tas ir ienesīgs bizness. Tādējādi darba autore izvēlējusies veidot 3 zvaigžņu viesnīcu, kurā var izmitināt 55 personas, balstoties uz mērķa grupu – tūristi, cilvēki, kuri interesējas par vēsturi un darījuma cilvēki. Netiek veidota liela mēroga viesnīca, jo Kuldīga nav pietiekami liela pilsēta, lai spētu piesaistīt tik lielu cilvēku pieplūdumu, kā piemēram Rīga, tādējādi liela izmēra viesnīca nespētu pastāvēt šajā pilsētā. Kā konkrētu viesnīcas atrašanās vietu autore izvēlējās Kuldīgu, jo Kuldīga ir vissenākā pilsēta Kurzemē un viena no senākajām Latvijā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register