Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458318
 
Evaluation:
Published: 25.05.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PAKALPOJUMU KVALITĀTES SASTĀVDAĻAS    4
2.  PAKALPOJUMU KVALITĀTES MATERIĀLIE ASPEKTI    6
3.  PAKALPOJUMU KVALITĀTES NEMATERIĀLIE ASPEKTI    10
  SECINĀJUMI    12
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    13
Extract

Mūsdienās viesmīlības nozarē galvenokārt pārdod attiecības. Un veiksmīgāks būs tas pakalpojumu sniedzējs, kas nodrošinās labas attiecības ar pircējiem, veicinot klientu atgriešanos uzņēmumā.
Tieši servisa kvalitāte tiek atzīta par galveno stratēģisko instrumentu konkurences cīņā viesmīlības nozarē, jo pozitīva attieksme no personāla veicina klientu apmierinātību, vēlmi pakalpojumus izmantot atkārtoti un rekomendāciju nodošanu apkārtējiem (Chun-Min Kuo, Li-Chan Chen , Carol Y. Lu, 2012).

SECINĀJUMI
Viesmīlības nozarē materiālie un nemateriāli pakalpojumi ir cieši saistīti un papildina viens otru, bez atbilstoša materiālā pakalpojuma kvalitātes arī nemateriālie pakalpojumi var tikt novērtēti zemu, kā arī otrādi.
Lai klientiem nerastos šaubas par pakalpojumu, īpaša uzmanība jāvelta materiālajiem faktoriem, kuri ļauj gūt priekšstatu par gaidāmo pakalpojumu kvalitāti.
Viesiem svarīgi ir materiālie pievienotās vērtības pakalpojumi – bezmaksas laikraksti, kabeļtelevīzija, bezmaksas internets u.c..
Viesmīlības produkta nemateriālo (iepriekš nenovērtējamo) daļu veido apkalpošana, atsaucība, draudzīgums, līdzdalība, iniciatīva u.c.
Apkalpošanas kvalitāte ir būtisks faktors sniedzot klientam pakalpojumu, lai apmierinātu viņa vēlmes un pārliecinātu par pareizās izvēles izdarīšanu, un atkārtotu pirkumu veikšanu.
Viesmīlības nozarē pakalpojumam ir personisks raksturs, kas atkarīgs no apkalpojošā personāla attieksmes, uzvedības un profesionālās kompetences kombinācijas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1322709
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register